Fitz > 運動 Sports > [情人節後記] 由just do it 到 shake it off

Taylor Swift名正言順,跟很多女性朋友單獨見面,而且越見得多女友越開心嘅,我相信只有保險呢個行業。

為一個女人而去見更多女人(男人都得),然後令她(他)們都信任你,絕對係一個好偉大嘅目標。

亦令我最想分享俾喺情人節「我空虛我寂寞我凍」嘅人知道:

希望妳為一個男人而去見更多男人

「我都唔知自己鍾意做咩?」

「我好多年都無拍過拖(甚至完全無拍過拖)」

「我唔鍾意自己份工,又唔知自己想點」

這些都是見過面的女性朋友藏在內心,唔係,係講到出口嘅的對白,儘管她們都漂亮,工作上有自信,可是卻一直在等,卻不知道在等甚麼⋯

她們想了又想,想了很多,等日出日落,下一個情人節又過,然後又讓藐視情人節商業化的口吻去安慰自己,又過一年⋯

昨天是這樣過嗎?

情人節係irrelevant,問題是愛情不是留在咀裡的事,唔係講兩講就有,男人就係一塊「田」,接下來就要用「力」耕,但先要學特區政府搵塊符合土地用途先得架,同事用地未必可以用嚟起樓

點算?一係改變土地用途,一係搵新地囉。千里之行,始於足下。

其實求愛跟參加運動比賽是同樣的事,我們或者不需要爭第一,但我們需要讓別人知道我也是選手之一,或者我只能跑十公里而不是100的毅行,但至少我這個秀色可餐要在跑道上好好跑一圈。人家有「睇肉」精神,我也有體育精神。

Just do it。越保守內向嘅人,越要用跑步去培養「邊走邊諗」嘅方式,你嘅真愛會喺跑步路線上遇到。

諗十年都未出門口嘅人,等於一架放在車房的跑車,連賊人的目光都吸引不到,何況是普通人?

嗰塊遮住你光芒嘅車布,shake it off

睇Taylor swift 嘅mv,最好睇係跳得唔好睇都特登俾你睇,呢個世代,靚唔靚唔係咁緊要,做自己就自然有人愛。

能夠愛自己,因為神先愛你。唔明?

Only you can make me 取西經呀。

>

更多:
Fitz跑步文章
一個為我甘去每日跑9km的女人
Law少 許耀斌 facebook專頁


文章為作者意見,不代表Fitz立場。