Fitz > 運動 Sports > 攀石 Climbing > [專訪半癱包山王黎志偉] 與費達拿/拿度競逐體壇奧斯卡

2008年長洲包山王、曾勇奪多屆亞洲攀石錦標賽冠軍的黎志偉,於2011年因車禍導致下身癱瘓。發生意外5年之後,輪椅上的黎志偉再次攀登獅子山,成功登頂。(2016年12月9日)

包山王的奮鬥事跡,在這一年間傳頌國際。有「體壇奧斯卡」之稱的「勞倫斯最佳體育時刻獎」(Laureus World Sports Awards-Best Sporting Moment),一共提名了六個體育時刻,黎志偉攀登獅子山的事跡,將與網球明星拿度、費達拿爭奪殊榮。

「自從意外之後我離開運動員行列,呢次能夠被一個體育獎項,對我而言真係好大感觸! 估唔到我可以喺坐低之後,都可以延續運動員嘅生命。」

去年12月,黎志偉在車禍5年後成功登上獅子山。

「勞倫斯最佳體育時刻獎」,現時已到了公眾投票階段,獲提名的六個運動時刻,包括黎志偉攀登獅子山,費達拿/拿度合作雙打出戰、馬賽球迷主持開球禮等。

「要贏呢個獎一啲都唔容易! 不過得到提名,都算係做到啲嘢,我真係覺得好開心!」

一句到尾,黎志偉要奪得這個從未有香港人取得的獎項,還需要大家支持。各位請到https://mylaureus.com/ 投下一票,只需 Facebook 帳戶就ok!

黎志偉的得票,暫時為第四名。主題為Nothing Can Stop Me

從獅子山下來的勵志演講者

2016年攀登獅子山後,黎志偉的奮鬥事蹟廣為人知,而志偉亦在這段期間,不斷到各大、中、小學,分享他的人生道理,希望可以激勵更多年輕人,正面面對人生。

「曾經去到一間中學,有位學生有病,要坐輪椅。佢仲因為將要做手術,有排都唔可以返學,要留喺屋企,好擔心,好唔開心。佢聽完我嘅講座之後,佢去到facebook inbox我,大家做埋朋友。而家佢已經返番學,生活過得好好。」

志偉更定下目標,希望在2018年,可以到訪香港所有學校,與更多人分享奮鬥故事。

爬上摩天大廈

爬過獅子山後,黎志偉還會唔會爬山呢? 2018年,原來他希望爬上香港其中一座摩天大廈:

「如果我可以爬上 ICC、IFC 呢啲摩天大廈,絕對可以展示香港人嘅向上爬精神!」

此外,志偉還要參與電影拍攝,以及為電視台拍攝節目,單從這些排到密麻麻的工作,已感受到他積極而豐盛的人生。

再次呼籲,請投黎志偉一票
勞倫斯最佳體育時刻獎投票網站:https://mylaureus.com/  

相片由黎志偉提供

CRUX 結 Facebook 專頁

更多:
Fitz.hk Facebook 專頁
[CRUX 結]「獅子王」黎志偉:有更高的地方等著我去爬
[Crux 結] 半癱包山王黎志偉 車禍5年後再登獅子山
Fitz Hiking 行山

>