Fitz > 運動 Sports > 單車 Cycling > [七天單車環台遊記] Day 1 台北 嘉義 286km

凌晨兩點,我們由關渡宮出發喇!

夜晚開始的好處是天氣涼快,氣溫20度左右,keep 住個舒服嘅 pace,一個半鐘就踩到去桃園喇!

之前睇過 D POST 話台灣踩車其中一樣危險係惡犬,估唔到第一晚就遇到被野狗追。真正兇惡的狗不會在遠處吠,你留意到牠的時候,牠已經跑到你身邊,好彩即刻用盡腳力,冇成為佢哋嘅食物。但係之後就即刻攰咗好多,仲會有草木皆「狗」嘅感覺。

6月嘅關係,5點都未到就天光喇! D野狗都開始收歛。(乖乖)

路上遇到台灣車友領路。我們本來打算用北高密技避過爬坡,被車友逼迫上近海拔200米高的好望角,消耗不少體力。 不過到此一遊,留念拍照係幾正嘅!

天氣愈來愈熱,體力消耗不少,好不容易才於下午兩點到達是日旅程嘅中途站—鹿港天后宮。呢度好熱鬧,有好多攤檔,不過我哋要趕路,所以借個廁所,快快趣影張相就閃人喇!

踩12小時後 Micheal 開始精神不振,前輪碰到我嘅後輪,然後連人帶車跌落水溝。作為一個實習醫生,即刻幫傷口消毒包手火之後發現佢個電話唔知跌咗去邊,但因為個水溝太污濁,我就換對拖鞋,走入個水溝度搵,搵咗大半個鐘都搵唔到,諗住放棄嘅時候,就竟然畀我撈返個電話上嚟。好彩佢架單車都冇咩大問題。Micheal 話,隊中有醫生很重要,很重要,很重要。

搞咗一個鐘左右,咁我地就繼續上路喇!不過因為Michael 受傷,加上發現唔夠電用(兩個人用五個尿袋都不夠),所以都要諗定縮短路程。最後到傍晚決定放棄一日北高後,發現最近的嘉義距離70km,其實很崩潰。

當日已經踩咗超過12個鐘,距離超過250公里,大家已經體力透支,但係都要繼續踩,務求天黑之前去到嘉義搵地方落腳。就係喺一場大雨後,抬頭一看,竟然見到彩虹喺前方出現,彷彿為我哋指引路向。最後靠呢條彩虹打氣,終於可以成功捱到去嘉義落腳喇。

夜晚9點終於到達嘉義,當時用GPS導航嘅手機,只剩3%電,真係險過剃頭。最後我地喺19個鐘入面踩咗286公里。回想那19小時的經歷,真係覺得自己真的很瘋狂。落去夜市食野補充體力後,就快快趣休息,要喺之後嘅日子追回進度。

(待續……)


更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[七天單車環台遊記] Day 0 瘋狂的計劃
[哈比仔穿越撒哈拉] 世間萬物總有愛
最型「死飛」女 Juliet Elliott
Fitz Cycling單車


文章為作者意見,不代表Fitz立場。