Fitz > 運動 Sports > 單車 Cycling > [七天單車環台遊記] Day 4 四重溪 鹿野 128KM

Day 4 四重溪 → 鹿野 128KM

今日終於挑戰傳說中嘅壽卡,個elevation profile 就係咁嘅:

即係20公里內上466.5米!聽落好難,驚到我哋都唔想出發。最後歎個靚早餐,hea到10點先出發!

其實原來都唔係好難啫,一邊踩一邊睇下風景,keep住爬坡的節奏,慢慢踩下兩粒鐘鬆d就到頂喇!

壽卡感覺比繁忙的台9線要容易(旅遊巴司機都是不要命的),因為由車城上壽卡基本上冇咩車行,兩個人可以霸住成條線慢慢上。途中遇見不少人環島,上壽卡期間更遇上香港人!可惜沒有怎樣聊天(大概大家爬坡時都寧願把時間花在呼吸上),希望佢哋順順利利吧!

Yeah!! 終於上到山頂喇!唔少得要同壽卡鐵馬驛站影相啦!影夠相之後就衝落去喇! 其實落斜比上斜條路更加斜,所以落長斜比想像中辛苦,剎車剎到手掌酸軟。而落斜時見到有不少人騎車上山,我們都會大叫加油,以示鼓勵。不過見到其中一個在爬坡初段已在推車,我很想跟他説:後面還有10km,回頭是岸啊… 用咗兩個鐘上嘅頂,10分鐘就衝返落去喇!

落斜後入小7休息,食個炸豬排飯,有個伯伯問 Michael:「你晚上睡得著嗎?」Michael 瞬間以為自己做了咩虧心事,原來佢係指曬傷會不會好痛…

台東沿岸風景不比屏東遜色,道路平坦而且車輛數目更少!遠眺一望無際嘅大海,真係好治癒。
下午途經一個廢棄咗嘅多良車站,依家成為一個旅遊景點,唔少人喺度一邊睇風景,一邊等火車經過。去到台東市之後交通開始繁忙,台東的旅遊巴司機很惡,總是駛得很近(明明有兩條線),引致大家狀態長期繃緊。其中一次更差點被爬頭的旅遊巴夾扁,幸好大步檻過。最後就去到鹿野搵間溫泉民宿享受下。今日總共踩咗128公里。


更多:
Fitz Facebook專頁
[七天單車環台遊記] Day 3 高雄 四重溪 95km
[七天單車環台遊記] Day 2 嘉義 高雄 120km
[七天單車環台遊記] Day 1 台北 嘉義 286km
[七天單車環台遊記] Day 0 瘋狂的計劃
Fitz Cycling單車


文章為作者意見,不代表Fitz立場。