Fitz > 運動 Sports > 單車 Cycling > [哈比仔穿越撒哈拉] Day 3 烈炎赤土

第二日正式踩車,目的地Settat。
第一、二日踩,隻腳特別酸軟。
睇下我架車,成架黑色戰車,型呀!
但是我有咁多行李,看來我要減磅,要掉一些東西先或者遲D去到另一地方寄返來。

我踩到油站先休息一下。
睇下油站旁邊咁靚,這是黃金稻田海,一望無際,金光閃閃,啲風吹過仲好似海浪咁添,雖然親眼睇先見到有幾震撼,但可以睇我 #哈比仔歷險社 有段片感受一下。

第二日踩左50公里,‍♀️唔多唔少,本來昨天原本目的地都去不到,因為太多塞車,兩頭唔到岸。一陣去到下個城市食D野,補充體力休息夠,然後踩多10-20公里,就扎營休息。

在野外扎營好好玩。尋找扎營地方,見到有人放羊,地上有羊屎又有牛屎,不緊要啦因為地方好似好靚,叫做有草地,諗住在這裡扎營。牧羊人指我去另一地方,那裡無草,泥土鬆軟,無草就無牛羊去食草,就無牛屎,幾好啦!

第一晚扎營,在營內寫下日記⛺️,咁就第二朝。不過扎營旁邊是高速公路,有影在郁郁下,以為是什麼,原來是植物。

嚇死人咩!



希望各位朋友捐款支持,去like以下專頁,甚至身體力行,去尋找自己的生命意義。你的捐款,有6成會用作今次旅程 (機票、保險、應付惡劣天氣裝備、出書等等),4成會捐贈予雷利計劃(香港),以支持青年發展計劃。

哈比仔歷險社 Facebook專頁

籌款網頁: https://www.fringebacker.com/zh-tw/projects/hobby-adventure/

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[哈比仔穿越撒哈拉] Day 2 烈炎赤土
[哈比仔穿越撒哈拉] Day 1 踏足摩洛哥
[哈比仔穿越撒哈拉] 3500公里獨行單車之旅 等待出發
[香港單車故事] 單車父女 真正的失敗不在終點
如何為你的第一次山地車比賽作好準備?
Fitz Cycling單車


文章為作者意見,不代表Fitz立場。