Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > 其實打颱風上富士山山頂,又有咩好怕喎! 登山過程準備篇 (第一道主菜)

續上篇《其實打颱風上富士山山頂,又有咩好怕喎! 登山過程準備篇 (前菜)

留意:登山有風險請注意安全,作者登山過程只供參考,出發前有問題請務必向經驗人士查詢

實際個人上山裝備

  1. 50L容量行山背囊,最好有胸扣同腰扣(即是背負系統),全身都可以分擔背囊的重量;如果揹一件3合1防水風褸加 Fleece x 1,50L行山背囊都已經冇左3分1個空間,除非你唔怕凍/或者已著住上山及唔帶以下的物資,否則 20-30L容量行山背囊肯定會唔夠;
  2. 中筒行山鞋,因為富士山屬於火山,沿途都係碎石同火山灰,著低筒鞋/運動鞋會比較容易入碎石,著運動鞋甚至會整爛,因為碎石都幾堅硬的;
  3. 行山襪 (2對,方便替換,因為第二日有得去浸溫泉同沖涼,帶多一對以便替換);
  4. 水 (3L,最好的就用水袋,減少使用膠樽),運動飲品 (1L);
  5. 零食 (朱古力,糖果,鹽糖,能量棒/gel etc.);
  6. 風褸 x 1,3合1防水風褸加 Fleece x 1,羽絨 x 1;
  7. 勞工手套,爬山及保暖之用;
  8. 帽,遮太陽,保暖,擋風擋雨之用;
  9. 頭巾 x 1,遮掩火山灰進入口同鼻;
  10. 毛巾 x 2
  11. 行山杖 x 2
  12. 太陽油
  13. 替換的衣物 x 1
  14. 濕紙巾 x 1包;山上水資源缺乏,冇可能可以沖涼同刷牙;
  15. 頭燈 x 1個
  16. 垃圾袋,自己垃圾,自己帶走;
  17. 100円硬幣數個,以便去洗手間之用;
  18. 急救包,有緊急需要時使用;
  19. 後備電源;山屋沒有供電插頭,要帶電話或相機後備電池,除非你可以將資料記低哂在腦海中;


今次上山連同2個大學讀書的同學仔一齊上山。

最終整個50L行山背囊共重12kg。

  • 日期:2017.07.4 (星期二)
  • 登山指數:B/C級
  • 五合目溫度:18度
  • 山頂溫度:0度,體感溫度仿如零下幾度
  • 日本颱風3號:Nanmadol 南瑪都 (風力≧30 m/s (108 km/h))
  • 日本颱風3號相等於香港颱風8-10號,屬於熱帶風暴至強烈熱帶風暴級別。(颱風: ≧ 17 ~ < 33 m/s 轉換成≧ 61.2 ~ < 118.8 km/h)
  • 降雨:0%
  • 路線:吉田線
  • 行程:11:30 到達五合目 > 12:45 五合目起步 > 19:30 到達御來光館 > 20:00 晚餐 > 21:00 熄燈休息 > 01:30 起身 > 02:30 出發登頂 > 04:30 御來光 > 05:30 火山口繞一圈/劍峰 > 08:30 落山 > 12:30 抵達五合目
旅行社的指南

跟旅行社的話,一早大約7:10am新宿中心大廈(Shinjuku Center Building)集合,7:30am就會出發。呢個地方係旅行社集合的尾站,跟著就會直上富士山。

經旅行社點名後就會上車出發,整團大約有25人,當中大部分係日本人,其次是香港人同台灣人。

出發時已知日本會打颱風,但是問過旅行社果邊佢地會如常出發,有危險會另行再安排。所以到了富士山上好大機會會好大風同大雨。

淺啡色建築物就是新宿中心大廈(Shinjuku Center Building),而假日呢度會係有好多好多的人集合。

旅行社係有幫大家排好位置,大家依照固定的位置就座,畢竟日本人是相當遵守這些制度的,其實嗰時係唔知道呢張係什麼座位表來,但又比我咁巧合地坐啱個位 (自己一上車就揀左前排窗口位)。

上車之後就是往富士山前進,途中會停一個休息站,這會有一次落車的機會去洗手間同買早餐,日本長途車 (2小時或以上多數會有呢個安排)。

因為富士山是列名在世界遺產當中,為了保護這個區域從富士山五合目開始就沒地方讓你丟垃圾,自己的垃圾自己要隨身攜帶,透過這樣的方式來讓垃圾遠離富士山。

在車上導遊會派發行程概要同解釋,因為係唔識日文的關係,全程都只是聆聽而已。最緊要係導遊派了登山概要及入住御來光館的證明,好讓我們一陣入住之用。

御來光館入住證明,上到去御來光館只要出示比前台就可以入住。

登山概要,會說明中途有什麼山屋,地方等等,最緊要的是第2日 (即是7月5日) 去溫泉旅館的集合時間同地點。

其實大約1.5小時就已經到富士山五合目吉田口,現場已經有好多觀光客同準備登山的遊人。

>

(待續…)


文章為作者意見,不代表Fitz立場。