Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [半年7宗奪命行山意外] 在山上不要心存僥倖

 

圖中為狗牙嶺一線脊 (圖: Kai Hin)

用官府口吻,行山有益身心,男女老幼人人啱。不過健康活動,亦必須要注意安全。

呢個周末又喺新聞睇到,有山友在紅石門遇難,單係2017年下半年,已經有7位朋友喺行山活動中不幸身亡,令人甚為心痛。

2017年下半年行山遇難事件 (截至12月10日)

(按圖放大 文末有相關新聞連結)

每次出現這些新聞,我哋當然好痛心。不過同時,網上亦有唔少朋友,第一時間會衝出嚟講:

「又係嗰啲唔做準備為咗呃like唔識死嘅人亂衝亂撞呀話?」

呢句說話,當然唔錯得晒,不過有商榷嘅餘地。

「郊遊人士」其實「好安全」

我唔否認某些行山事故,係源於一啲山友不負責任嘅行為,但其實只要留意一下新聞,就會發現嗰啲只係帶住500ml樽裝水上大東山睇芒草,或者拖住女友鳩衝上馬鞍山嘅「郊遊人士」(注意,佢哋唔可以談得上行山,佢哋心態只係郊遊!),佢哋反而唔會有嚴重意外。因為大多數時候,佢哋未去到懸崖已經要打電求救。

事實上,睇番上面不幸去世嗰7位山友,都係因為意外或者病患而出事,所以就咁話佢哋準備唔充分導致發生事故,似乎唔太準確。

(網上圖片)

行山活動有風險

好鍾意 Kai Hin 喺 狗牙嶺文章有呢個附注:

「本路線涉及實際風險,即使經驗及準備充足仍有出意外的可能,請三思而後行」

好多人會叫我哋呢啲鍾意寫文章嘅,就唔好介紹狗牙嶺呢啲危險路線!

不過我一直認為,路線係死,人係生。如果你裝備上、體能上,以至心態上都唔做好準備,就算你行家樂徑都一樣危險!

事實上,Kai Hin 講中咗行山活動一個重點,就係任何戶外活動都危險性。無論你嘅準備幾充分都好,都仍然有出現意外嘅可能。

我咁講,當然唔係叫大家出發前,同屋企人交待後事咁嚴重,只係希望,大家要有危機意識。面對意外,千祈唔好心存僥倖。畢竟,我哋都要向其他人負責。


相關新聞:
《頭條日報》疑行山失足 老翁倒斃將軍澳山頭明渠
《hk01》46歲女銀行文員偕友行山暈倒 搶救後不治
《東方日報》行山失蹤七日 百人搜索 溪澗檢屍 陳永華命喪烏蛟騰
《hk01》六旬漢大欖林道行山昏迷 熱心人心外壓急救 惜送院後不治
《文匯報》遠足老手墮崖 魂斷狗牙嶺
《蘋果日報》失足墮20米 女子魂斷自殺崖
《hk01》大律師潘英賢紅石門遇溺 飛行服務隊出動送院後不治

 

更多:
Fitz Facebook 專頁
[秋冬限定] 漁護署紅葉情報 (附9個賞紅葉勝地)
5條行山群組的月經問題 (附實用答案)
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。