Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [半環島系列] 兩小Kai麗「熱血爆芒」半環東平洲!

「究竟今日我地去邊?」然後喺一片吵鬧嘅尖叫中,不幸咁目送其中一位小編嘅 iphone 跌咗落地,然後懷著一顆「沉重」既心情,開始我哋呢個東平洲嘅半環島行。開始講前,提提大家7、8月正值炎熱天氣,加上咁猛太陽,話說當日天文台錄到溫度去到33度,真係要帶夠水同做足防曬啊!

講番先,成日都聽到人講東平洲係香港世界地質公園,咁究竟佢有咩巴閉嘅地方? 小編都做過下資料搜集嘅,根據資講呀,東平洲就係靠「三平一奇」見稱。「三平一奇」乜東東? 即係海平、島平、石平,而奇就係島上嘅頁岩,一片片堆砌而成,望落好似千層糕咁! 齋講無用,即刻開始行程啦!

嗱嗱! 完全體驗到「三平」中嘅其中一平! 海平。

點樣入去?

入去東平洲只係得翠華呢間船務公司有船搭入去,出發前記得留意船期啊!因為星期日嘅只係得一班來回船,之但係…上到船如果留心咁聽船員嘅 announcement 嘅話,就可以搭到加班船~搭唔搭好睇有冇聽到啦,因為係好突然咁講!講番正題,話說我哋星期日入去,小編2位就驚爆船無位,所以一早打去 book 定來回船飛~ 無錯! 船飛係可以預先 book 嘅,因為如果唔 book,就要有排等上船呀啦啦~今次不得不表揚下啲小編嘅「前瞻性」!

唔該上船前,請確保你電話呀、ipad 呀、switch 呀等等係有足夠電源,事關一程船都要1.5個鐘,仲耐過搭去澳門! 所以船上消閒娛樂點都要,今次我哋搭朝早9點船 (都係得果班啫~),機緣巧合下識咗位東平洲地膽「老友記」,大家惺惺相惜兼打埋牙骹,佢仲教我哋點行、去邊飲涼茶添! 去埋個廁所整理好行裝,大概10點半左右,我哋就開始東平洲半環島! Let’s go!

無論急唔急都好啦,記得係船上或者碼頭廁所搞掂好晒先,因為島上嘅流動廁所唔多!

另外,入東平洲真係全體驗冇網絡世界,全日係只會收到國內平台,就連小編兩個一開始迷迷地路嘅時候,想去士多話打個電話求救,點知比佢地就話「阿妹! 呢度打電話係漫遊呀~ 有得唔好打就唔好啦,收成幾十蚊! 好肉痛!」

翠華船務公司: http://www.traway.com.hk/ferry/

出發前除左睇船期,醒目最好 book 定來回船飛,話就話有加班船啫! 有時人多起上嚟,加班船都可能會爆。
當日無 book 到的話,就排隊等買飛上船!
當日搭船果時,天氣好到加零一,藍天白雲!
個半鐘船程難免要自娛一番!

迷路知返半環之旅 GOGOGO!

路線圖 (來源: 香港旅遊發展局,按圖放大)

就落船果時,離遠就見到警察企咗喺度! 唔使驚嘅~ 唔講唔知,根據東平洲地膽「老友記」講,東平洲呢度得三個警察駐守,所以見到佢「迎接」我哋,感到光榮! 一落船,我哋就已向左邊第一個 check point (阿媽灣) 進發,以為好醒咁跟著石屎路咁行就無死,點知我哋二傻對著九曲十三彎嘅路,全完 get lost! 行到一段,上天都終於眷顧我哋兩小可憐,竟然比我哋撞見番「老友記」,好有神嘅指示,我哋踏回正軌向著阿媽灣進發。

喺阿媽灣沿岸有不少「千層糕」頁岩。

碼頭轉左,行一陣就會去到阿媽灣沙灘,沿途會見到唔少人係度浮潛、出海游水咁! 行咗無耐,就有人大叫「嘩! 點解呢啲石咁似千層糕嘅?」其實呢啲係石係被海浪侵蝕嘅頁岩,其實再沿海邊行會發現唔少其他風化嘅岩石、疊層石咁! 行一轉東平洲,地理知識真係增長唔少,但隨之然係「變咗炭」嘅肌膚!

我哋沿著海岸咁向前行,都見到唔少風化嘅岩、疊層石,總之好多「千層糕」啦! 一直咁行呀行呀,會見到唔少被沖上岸嘅珊瑚、貝殼,同埋礫石咁,記住唔好手多多拎走佢哋,因為喺地質公園入邊拎走任何嘢係犯法! 行咗大概半個鐘至45分鐘左右,就到咗第二個 check point (更樓石),佢係東平洲東南角2座企係海邊嘅海蝕柱,好明顯因為似更樓而有呢個名堂啦!

影完相、打完卡之後,上番郊遊徑向前行,好彩沿路有樹蔭同埋足夠水,如果唔係咁猛太陽、又天氣咁熱,真係好易中暑! 大概半個鐘左右就到咗龍落水,天氣好到加零一,藍天白雲,吹住海風咁欣賞呢個香港最東邊嘅小島,不失為一個好好嘅放空路線。

龍落水之後,我哋就向著斬頸洲進發,都係一條條長長嘅樹蔭路,拯救咗 Daisy 呢位小編。話說喺更樓石果時,果度無遮無掩,曝曬咗一陣,開始有少少體力透支;當入樹蔭果時要即刻小休一陣先可以繼續出發,所以喺咁猛烈陽光底下,記得要走下啲陰涼地方唞唞,千祈唔好死頂! 行到咁上下就會見到指示牌,落個斜坡仔之後,就會見一望無際嘅海同埋「千層糕」(頁岩),再轉一個靚彎,就見到「傳說中嘅」斬頸洲!

其實呢個斬頸洲本來係連住嘅山嘴,點解中間會斷開呢? 嗱! 拋書包時間:係因為風化侵蝕而斷開,先會有呢個天然走廊出嚟~行咗入去,就好似入咗武俠小說場景咁,係兩邊峭壁之間,難免要擺番個型甫士影下相打下卡。Yuki 仲話入到去好似「將冰山劈開」咁款!

龍落水
斬頸洲

嚟到斬頸洲差唔多係行程尾聲,沿番山徑返去大塘村,果時差唔多下晝放飯時間,就去左士多「補充體力」。提提各位如果想喺士多沖番個涼先出番市區嘅,不妨可以放底15蚊,就可以享用士多提供嘅熱水沖涼服務,之不過兩小編唔係太建議,因為係要眾目睽睽之下咁同食客近距離沖涼! 沖定沖涼? 留番自己決定啦! 食完個靚飯,係士多 hea 下、吹下水,咁就返去東平洲碼頭搭番船出番文明嘅世界!而 Yuki 返出去搵 phone 神去救番部 iphone!

新昌士多咪以為細細間,但都有唔少中式套餐嘢食,當然唔少得海膽啦!

士多員工極力推介東平洲名物: 海膽炒飯
回程返去馬料水碼頭

注意小事項

就係呢張相救左我哋去程唔使排隊嘅預約船飛
  • 記得留意渡輪船期時間表,如果驚多人上唔到船嘅,就好似我哋咁,打去船務公司預約定船飛,就包有位!
  • 東平洲可以話係空曠嘅地方,無論夏天去冬天去又好,記得要做好防曬,如果唔係後果自負!
  • 唔好睇少東平洲無咩斜路或者簡單郊遊路線,記得要著番合適嘅山鞋或運動鞋保護雙腳,因為東平洲有咬人嘅黑蟻,Yuki 沿途發現唔少黑蟻出沒,所以唔好貪同方便落海著涼鞋或者拖鞋。

*香港真係好靚,請各位行山郊遊,記得要做到 #自己垃圾自己帶走,愛護環境。
*切勿嘈喧巴閉掛住打卡,還要量力而為,郊遊又好行幾簡單嘅又好,都要記得著番對行山鞋先出發啦!

電兔小玉 Facebook 專頁

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=102812

>

更多:
Fitz Facebook專頁
[Plogging-夠Green沒有?] 跑著救山徑 下回再接再勵
[一期一會] 立山黑部阿爾卑斯路線 開山之美
電兔小玉@Fitz


文章為作者意見,不代表Fitz立場。