Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [山野童樂] 5項帶小朋友行山的心法
5項帶小朋友行山心法f
我拎咗部相機畀阿囡自己影下相,搵啲嘢做無咁悶。

大概一年前,犬女同我第一次正式行山。當時帶佢由城門主壩上衛奕信徑。結果,佢行咗5分鐘嗌上車返屋企。(詳見《當美斯兒子討厭足球(行山版)》)

這次之後,我投入fitz.hk嘅編輯工作,在工作上認識好多山界奇人,亦吸收了好多人嘅親子行山心得。這天,我們決定,再一次去登山。

路線完全不值一哂,只是由大帽山道閘口,沿馬路行到山頂天文台,然後回頭下山。全程來回約4公里,我哋用咗差不多兩個鐘。而最重要嘅,就係女兒樂在其中,返屋企後隨即問我幾時再去。咁嘅結果,都叫做目的達到啩。

這次經驗,有很多地方值得與大家分享:

1. 路況
砂石路當然充滿郊野風味,但對犬兒呢啲乜鬼昆蟲都驚嘅小朋友嚟講,石屎路較為安全。而水塘引水道亦係不錯選擇。

2. 路線
唔好貪心,短短地就好。始終小朋友腳力唔會太好,阿囡雖則可以一口氣由閘口行上山頂,但落山已嗌腳痛。仲有係,最好係開揚地點,小朋友行樹林山谷,唔多唔少會驚。

3. 綽頭
至少有個主題/目標,可以等大家一齊完成。你話同小朋友爬上山睇海景,行一大段睇芒草佢哋未必有動力,呢次我就以「上大帽山篤波波」為目標,大家朝住天文台個雷達站個波波前進。真係唔覺就到。

成功登上大帽山頂
成功登上大帽山頂

4. 行山友
行山友相對而言較為有善,你可以好好教導小朋友同陌生人打招呼。而一般而言,迎面而來嘅行山友,亦都可以鼓勵小朋友加油。佢哋一句「小朋友好叻呀!」足以令嗰對小腳仔行多一公里。

5. 獎勵
唔一定要去麥當當或者玩斗城先叫係獎勵,去大帽山嘅話,落下面小食亭搵蓮姐食燒賣一樣令佢留下美好嘅回憶!

5項帶小朋友行山心法7

更多:
[山野童樂] 5條熱門親子行山徑
[山野童樂] 小朋友行山 學愛惜生命
[點都要到此一遊] 香港10大自然勝景
Fitz Hiking 行山