Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [毅行大叔] 何亨: 我要尋回我的毅行故事

Common sense is common: 參加毅行者,一定要搵班夾得埋嘅隊員,唔係你一定後後侮! 西貢至元朗100公里路,加埋操練嗰幾個月,隊員之間如果唔啱 channel,絕對令人氣絕身亡,吐血而死。

2006年,因緣際會下,我與一位叫何亨嘅電台同事,代表商業一台參加樂施毅行者,可說是一場惡夢。

嗰時嘅何亨,日日返工都見佢烏眉瞌睡,連放工都沒精打采。呢個人咁嘅狀態,又點可以應付100公里山路? 唔講佢毅行前嘅操練點樣甩底點樣令隊友泄氣,剩係講一件令我印象深刻嘅事。

當年KK陳國強會免費為有興趣參加毅行者的商業機構員工進行訓練。這年商台同事也邀得KK上山。相片大概攝於2000年,最右為何亨,旁邊是KK。

茅坪扭眼瞓事件

四位隊員入面,小師妹一早有腳傷,需要慢慢行。大家經歷過第一、二、三段後,整隊時間已經慢得不能再慢,臨近 DQ 邊緣。不過大家鬥志仍然好,仲希望可以喺日出前到達維維爾營 CP4,盡能力令大家不會被淘汰。

嗰時上到馬鞍山已經深夜時份,無兩點都三點。去到茅坪,派薑茶嘅黃伯已經收檔,人影都唔多個。我突然發現隊伍只有三個人,何亨呢? 原來佢就係坐咗喺茅坪嘅長椅,雙目緊閉。

「喂,好眼瞓呀,頂唔住呀!」

要知道,當時何亨係電台節目《為人民服務》主持,小弟只係節目助理,呢隻薯仔,small 到不能再small。從辦公室政治學嚟講,我雖然滿肚都係「爸爸媽媽哥哥姐姐」,但一句都唔可以講,只能夠一聲唔出,眼白白睇住時間一分一秒流逝!

呢次毅行結果點? 大家仲可以頂到去針山,當小師妹腳傷真係頂唔住要退出嘅時候,精力充沛、飲飽食醉嘅何亨一馬當先話:

「咁我要陪小師妹落山呀! 你哋自己行去終點啦!」

就係咁我同另一位同伴加快腳步,以47小時返到終點。

《越位越出位》年代的何亨 、梁禮勤及劉偉恒。

北潭凹甩底事件

講返轉頭,唔係因為工作關係,為勢所逼,加上年少無知,當年嘅我真係唔會同何亨編埋一隊參加毅行者。大部份原因係,之前聽過何亨唔少傳說。而眾多傳說裏,最為同事「津津樂道」,就係佢2000年左近負責支援隊嘅工作。

嗰時商台派出「18樓C座」監製黃德全隊伍,指示由何亨負責支援,並要求何亨到北潭凹送飯送水。結果,隊伍到達北潭凹發現何亨失踪,就打電話搵佢。點知,電話傳來嘅聲音係話:

「哎吔……Sorry 呀,瞓到而家先醒……」

(補番一筆,就假設隊伍係最早時間8點起步,去到北潭凹大概6個鐘,都要下晝點幾兩點。何亨竟然瞓到唔知醒……)

同事聽到咁,當然一手 cut 線,一腳衝向補給站食大會麵包。而何亨就到大埔道金山,先為隊伍送上原定要買嘅炸雞翼同可口可樂。

何良教授與何亨

十八年後一條好漢

就係呢啲傳說以及個人經歷,令我呢十幾年裏面,一聽到行山活動有何亨,我都會要眉頭一皺。唔係驚要喺起點等佢幾粒鐘,就驚有人會中途嗌眼瞓。好彩後來從舊同事圈中,亦發覺唔到何亨再有踏上山頭。

直到大概兩年前毅行者,再喺麥理浩徑遇上何亨。嗰時佢雖然都係肥頭耷耳,但一身專業級行山友嘅打扮,頓然覺得佢成個唔同晒。之後再見佢參加咗兩次香港毅行者,仲聯同獅子山精神隊參加韓國毅行,已經唔係喺茅坪嗌眼瞓嘅「死肥佬」。咁2000年嘅何亨,同2018年嘅何亨,點解有咁大分別? 呢位毅行大叔,呢18年發生咗咩事呢?

記得舊年,我同佢行針山,途中問佢:

>

「你究竟係因為死過返生,定係因為生意失敗,還是畀女呃晒你啲錢,所以先搞到咁大轉變?」

結果行晒針草帽三座大山,佢都講唔到一個令人滿意嘅答案。

筆者與何亨。何亨為了支持朋友,會專誠將他們的公司logo印在行山衣上。

後話

Fitz 由2015年開始,每年都擔任樂施毅行者的媒體合作伙伴,每年我們都發掘了一些毅行故事。有全港首位完成4300公里美國 PCT 的香港人阿寶,去體會香港山徑;也有醫生護士身體力行鼓勵大家投入運動; 去年更組成了醫、病、家屬的隊伍,宣揚關注精神健康的訊息。

今年,我們會講講「毅行大叔」何亨嘅毅行故事。2000年至2018年,呢十八年造就咗一條好漢。呢條好漢呢十八年嘅故事係點,就由佢自己發掘。我哋會繼追踪。

今年再次在山徑遇到了KK

何亨 Ho Hang Keen

本地夕陽工業 – 電台 – 從業員,早前憑商業一台《越位越出位》節目,與劉偉恒及梁禮勤三人,廣為聽眾所認識。現參與香港電台《守下留情》以及D100《瘋中三子》、《龍鳳大茶樓》等節目的主持及製作,2000年參與樂施毅行者,開始愛上香港山野,斷斷續續出席每年的毅行活動,更曾參加韓國毅行者。

Keenhohang 何亨 Facebook專頁
亨 恒 勤 Facebook專頁
守下留情 X 亨恒勤一 專頁

Fitz 連結: https://fitz.hk/?p=102036


更多:
Fitz Facebook專頁
[樂施毅行者2018] 毅行者的主題曲
[樂施毅行者2018] 10個數字 幫你認識毅行
Fitz 行山 Hiking