Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [獅子山精神隊] 鋒哥定波波出場 (毅行倒數24日)
前排大頭就是今次為大家分享的鋒哥

一切都由毅行體驗 — 第0課開始

「毅行咩黎架? 食得架?」一年之前,我真係唔知道咩係毅行者。女朋友話舊同事約行山,問我有冇興趣一齊,當時既我,自覺都叫做行過下山 (龍脊,浪茄等),咁我當然答無問題啦。咁就開始左我踏上毅行之路既第一步……

當日2點左右出發,原來我地係由水浪窩開始行,而我亦都無問過終點係邊,因為心諗最多咪行3-4個鐘,天黑前落山。行左無幾多分鐘,已經落雨,仲越落越大,雨褸? 緊係無啦。開左個頭,亦已經無退路,緊係繼續行埋落去啦,一路行,望住石屎路,我已經成日問係咪成段都係石屎路架? 我係行山緊係要山路既一類人黎。好喇,話都無咁快就比山路我行喇,望一望,原來已經變成泥濘滿佈,起初我都搵啲比較乾爽落腳點,不過好快已經克服問題,就係完全無視水氹……好快,螢光色既鞋已被泥濘侵蝕。

時間流逝,已經開始天黑,感覺仍然未到終點! 心諗,仲有幾耐先到,好想返去沖涼。最後,我地一行好多人,終於去到扎山道觀景台 call 的士走人。但係去到觀景台,望落去香港夜景,真係好靚好感動,行咁耐係值得架!

隨著之後「行山」日子增加,我都成為了上年0927「20+N隊」既一位打算陪行3-10段既 support,但可惜出師不利,隊友受傷未能完成賽事既關係,第一次既陪行計劃告終……

到左今年,佢地4人復仇心切,比佢地抽到4籤,比佢地復夠4次仇。咁我都成為其中一位隊友,出一分力,今年行山非常勤力,見到大家同埋自己行每一段都有進步,就好想可以快啲行毅行,以前覺得點行呀咁多段,一百公里山路喎; 經歷4-5個月以黎經常性既練山,雖然我唔知最終我行成點,但我對毅行行十段麥理浩徑既概念係: 1-4段係就係長,但係就係你體力最好既時間,即係其實唔難啦;而5段係兩三個鐘既事,好快姐; 6段一個鐘KO; 7-8段行到熟哂,每次行都會大概知道仲有幾多路,唔難行既;咁都行到9-10,頂埋佢啦! 咁就行完了,當然仲有強大既 Support Team 支援先成事啦!

最後,好希望今年隊隊人都可以平平安安順順利利行哂十段,記住人無事先可以做到世界冠軍架嘛。

如果想支持鋒哥,都可以喺買 tee 時,留介紹人係鋒哥。

『築字室』設計師方立一為獅子山精神隊設計一款兩色的隊衣,除了經典『獅子山』及『向高山舉目』墨寶,配合毅行路線圖,加上男女裝前後皆可拼成整條路線,扣除成本後會將捐款全數捐給樂施會,希望打爆籌款數字,首批隊衣預期在毅行比賽前送上。

獅子山精神隊隊衣義賣 (按圖訂購) 上圖: 前面 下圖: 背面

如果你都想繼續支持我地,等大自然親手悉心改變更多人,請你捐款或買隊衣支持我地。

以下係訂購表格,詳細可以了解吓,唔明可以搵 Law少。

** 訂購連結 **

>> 更多獅子山精神隊的故事,見《[獅子山精神隊] 一件tee 一個故事

有一班行山友叫「獅子山」Facebook專頁

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=105828



更多:
Fitz Facebook專頁
[獅子山精神隊] 遲到正烏龜隊隊友Grace感言 (毅行倒數25日)
[獅子山精神隊] 隊號1017 呢班隊友一年前做緊咩? (毅行倒數26日)
[獅子山精神隊] 今個星期六你嚟唔嚟行山? (毅行倒數27日)
[獅子山精神隊] 友情分水嶺 2017年隊友 Raymond (毅行倒數28日)
[獅子山精神隊] 友情分水嶺 (毅行倒數29日)
[獅子山精神隊] 一件tee 一個故事
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。