Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 三個女生教我跑步的事(一) 化全妝跑步?

三個女生教我跑步的事1分享會現在場票數是2:1。兩個女生是以出街要著內膽的肯定態度表示,梗係化妝啦。

跑步為左咩?為左「靚」

簡單交代三位女生的背景:

一位運動blogger多年,由中大跑圈到10km、半馬循序漸進到達全馬階段,歷時多年,相信佢平日都堅持天然無添加。

一位兩子之母,被歐陽靖(唔係mc Jin)啓發,五個月內每星期加2km咁練,早排去左名古屋跑女子全馬,被全部日本女子化全妝畫面震撼,絕對堅持化妝,被跑步圈師兄奉為女神。

一位青春少艾,由大學時代已經成為運動品牌的大使,拎過無數嘅紀念用品,最近到台灣完全女子馬拉松的半馬。練跑自拍化妝先,當然係生活常態。

世界變了,我一直以為女仔跑步,崇尚天然,新陳代謝、面泛紅光、天經地義,宜家我都開始懷疑,D汗珠係咪噴水噴落去。

呢篇文章唔係討論點樣跑個全馬個妝唔溶,而係個世界究竟變左邊忽?

  1. 女仔們開始將天下無醜女,只有懶女嘅道理付諸行動,佢地開始放棄唔郁都減到肥嘅諗法。
  2. 相信食呢樣、做嗰樣,試左咁多年嘅瘦身療程副作用都出哂,不如慳番D買D防水化妝品好過。
  3. 以前靚係俾隔離嗰個睇,宜家靚係俾揸手機嗰個睇,跑步嘅原動地係自拍,無帶手機應該會第一時間跑番屋企。

總結:運動d衫靚左,運動張相靚左,運動嘅人靚左。

仲有紀念品都靚左,Tiffany 囉,救命。

問題:有無男人出街跑步化妝? & 素顏女子馬拉松有無人參加?

更多:
三個女生教我跑步的事(二) 有一種馬拉松叫「女子」
10個令女生開始「喜」跑的原因
三個跑女一個墟
個腦生喺對腳度?
Law少其他文章
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。