Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 我聽過最「柒」和最「型」的跑步建議
圖片來源

跑季已經開鑼,好的建議一個都不能少,「柒」的建議一個都嫌多。你有沒有聽過最「柒」和最「型」的建議可以『些牙』呢?

最「柒」的建議

「妳10公里可以1小時15分完成,有哂條件挑戰全馬,報3個月後的 CCM啦!」

圖片來源

這個建議是我給一位青春可人新手小師妹的。比賽當天我有到場為她打氣,衝線時,我離遠見到她緊握拳頭,振臂歡呼,一定是像 Shalane Flanagan 一樣嗌 ”Fxxk Yeah”。

當我正想上前給她一個堅實的擁抱時,聽清楚原來她在叫「我要斬死陳伯你個仆街」。

「剛剛喺酒店先去完,又去? 幻覺嚟嘅,緊張令你覺得急尿啫。」

圖片來源

這發生在東馬E等候區時,我話要去揸水,朋友安撫我不要太緊張時說的。流動廁所就在旁邊,條隊都唔長。但我聽佢講無去到,點知瀨大嘢,跑到20公里時,啲尿係急到上口,洗手間條隊係26.2英哩咁長,sub-4 就係咁成泡影,我之後再造唔返1:40:31這個半程時間。

「便利雨衣係東京周街都有啦,使乜喺香港帶去唧,去到賣唔到,我切!」

圖片來源

這是『恤髮』前,同一位朋友跟我講的。2010年,東馬前一晚下了傾盆大雨,我搵匀成個新宿都找不到雨褸。第二日我係揸著把在 Tokyu Hands 買的超輕雨遮跑,跑了10公里,隻手痺哂,15公里後就丟L咗佢,淋雨淋足4個幾鐘,我跑到豐洲時見到前面有一度白光而耶穌正跟我揮手說「你回到天家嘞」。衝線後不久,太陽就出來了。

返到香港,即使夏天酷熱警告,我都會感到沾寒沾凍。去睇中醫,醫師話寒氣入了心肝脾肺腎,醫返都嘥藥費,叫我返屋企等死啦。

所以跑海外馬,什麼都要在香港出發前準備好,所有裝備都要跟身,不要寄艙。

「跑馬仔前,去揼骨按摩鬆吓筋啦!」

圖片來源

跟向西春樹去跑 Big 6 東馬 (東莞馬),一大班人提議『撈碳』前去揸骨,應該不是邪骨啩,我唔肯定因為全程大昏迷,唔知揸錯邊度同出錯咗乜嘢? 第二日,全身瘀痕,雙腳軟弱無力,PW 完走。

「咁難得來到京都,梗係安步當車,市內遊,市花行啦!」

圖片來源

第一屆京都馬拉松,我同ex一起去的。凌晨機,星期六清早到達關西機場,輾轉來到京都,在酒店寄存行李後,便往 Expo 取跑手包,ex是第一次來到京都,十分興奮,她按「鳩假期」和「閃令令」旅遊書的介紹揀了30個必乜必物的地方要去,我們是由清早行到晚上十點。第二天,我站在起點時,掃了一下部iPhone,發現最後一課30公里 LSD 原來喺噚日走了,tapering 去了哪裡?

「賽前 Pasta Party『撈碳』,乳豬夾方包『撈碳』。」

圖片來源

兩次跑熱帶國家馬拉松,Singabore 馬拉松,之前一晚扮「西」人參加 pasta party,吃得太多,腸胃不適 ,個肚頂住跑。另一次隆坡馬,『撈碳』是食乳豬夾方包,係疴到仆街,差點來不及上線。所以,唔熟唔食。

「落雨跑步會俾雨揼到肺炎,唔肺炎都淋病。」鄰居陳 C9。

圖片來源

肺炎是由細菌或病毒感染引起,而淋病更加唔關事。

「你知唔知第一個跑馬拉松的人跑完之後就猝死。」

圖片來源

「唔著褲 Beer Run 係會死人的。」雷神話。

圖片來源

「明天有比賽,今晚要carbo load,聽日金蛋10公里賽見。」一位知名跑者女藝人。

圖片來源

「起跑前要做熱身,warm up = 靜態拉筋。」

圖片來源

剛過去的港島10公里賽,我就見到很多參加者連慢jog都無做,便圍在一起做拉筋,超錯。試問從雪櫃攞條凍冰冰的橡根出來拉會有什麼後果?

「將 Musashi 粉末分成4份,用裝藥丸的細膠袋裝好,入水站前倒入口,再飲水吞服。」

圖片來源

原來飲水都要練習的,第一包,太大力拆,拆爛了個袋,給風吹走哂。第二包,倒到成面都係。第三包,入錯隔,「濁」親,咳到仆街。第四包,要企定定咁食,用咗十幾秒。

最「型」的建議

圖片來源

“Run your race, stay your pace!”「跑自己的比賽,按自己的配速。」Malini Nagpal

圖片來源

“Before splashing aid-station water on your face, check that it’s not Powerade.”
「入補給站時,要睇清楚係水定 Gatorade,先好兜口兜面撥,唔好彩『顏射』咗,要5公里後,先有清水洗。」Brad Stewart

“Never trust a fart after two miles”
「兩英哩後,不要以為是屁,切忌胡亂放,否則一褲都係。」Jeff Vollner

圖片來源

“Use lotion! After my first really long run, it wasn’t only advised,it was self-taught.”
「要遠離摩擦引致的損傷,實戰經驗話我知凡士林最掂。」Ryan Clifton

圖片來源

“Make sure you have a solid base before you start your 16-week marathon training.” Stacy Bagal
「馬拉松不是一蹴即就的,除非你的跑步底子厚,否則16星期的馬拉松訓練是不足夠的。」

圖片來源

「馬拉松是鬥最後10公里的。」
「馬拉松的半程是20英哩。」

>

「Sports Bra係乜都攝得到。」

圖片來源

是這樣的,一個寒冷的星期六早上,終於給我約到噴血師姐由沙田運毒場跑去三門仔,30公里長課應該什麼感情都培養得到啦 (心諗)。

我穿上風褸跑時,師姐只穿 sports bra,短褲,加一對 arm warmers。去到三門仔,我已經爆咗,無帶水,無帶 gel。

圖片來源

折返前,問師姐有無gel,她擰轉身從 sports bra 掏出一包 gummy bears。

「Gel 就無,熊仔gum啱唔啱?」師姐問。她倒了幾粒給我,我猶豫地接過來。

「有膠袋包著,好乾淨架。」師姐說。

「唔食留為紀念可唔可以?」我正準備放入口之時說。

「咁你去食屎啦!」師姐說罷便一手搶回,然後自己啪咗佢。

我見師姐個 sports bra 真係攝到部 iPhone,八達通,身份證,鎖匙同包 gummy bear。

資料來源


更多:
Fitz Facebook專頁
最紅跑者 Youtuber Casey Neistat (已停播)
母子版 Team Hoyt
紐約馬拉松名人榜
[紐馬第二快「美」人] 超Sweet的Allie Kieffer
Yiu Kwong Chan@Fitz
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。