Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 或許長跑 是肥仔的救藥

 

當你處於中學時代,係個肥仔,而每當到每年一度嘅陸運會你會諗……究竟有D咩項目係啱自己既呢? 然後望一望人哋短跑,回想一下自己玩「捉E因」被人秒殺,絕望! 再睇下人地玩田賽:跳高、跳遠,或者有個項目係跳落海鬥快浮返上黎的話就有機會贏。 不如玩力的表現丫,但人地廣濶既胸襟,加強勁既臂彎。原來離起跑線已經相差好遠……

噢! 冇錯,我係個肥仔。侈望住有日可以係田徑運動拎個獎光下宗耀下祖!

中五時候,花左五年時間,終於比我諗倒條絕世好橋 — “3000米公開賽”。講到公開賽,意思係中一至中七唔分組,萬人一齊跑3公里,而且唔計個人成績。咁即係咩? 高手唔會同你玩,低 Form 唔會夠你玩,要做既係,練到中七,就可以大哈細,冇智慧 (係奬項誘惑下,智慧絕對係可以放棄)。諗左五年,終於茅塞爆開,簡單! 剩返既就係落街練跑。

記得岩岩開始既時候,著住件校服背心底衫,體育課短褲,加對我引以為傲既羽毛球鞋 (唔係白飯魚),原因係我特登買左條深藍色既鞋帶換左本身條白色,感覺已經型到世界盡頭。直至有一次跑上銀線灣,撞岩見倒架警車,警察哥哥同我對望左好幾秒,之後佢忍唔住衝過黎查我身份証,對唔住! 我真係冇。之後諗返,佢好明顯當左我係 ii 個仔 — ii仔! 原來型到盡頭真係7。

網絡截圖

開始好易,堅持好難。興幸既係,當你好用心做一件事既時候,身邊總會有好多唔同既人一齊陪你、支持你、放甩你,雖然跑步好痛苦,但好感動。而難過既係有一日 大家都有自己既路要跑,又得返自己一個。但點都好, 冇佢地,跑步應該一早已經放棄左。

不禁諗起一首歌 <萍聚>

只要我們曾經奔跑過  對你我來講已經足夠
人的一生有許多回憶  只願你的追憶有個我

中七運動會 — 輸了,哭了。

世事原來冇簡單過,終於可以完美放棄。唔駛再追單車、唔駛再比人過頭、唔駛再辛苦、唔駛再跑啦!但落敗既感覺仍然好難受,唯有落街跑下步散下心。 唔知幾時開始,當心情唔好就會落街跑,矛盾到呢……之後既日子,當跑慣左3k,就去跑5k 6k 7k 8k……見唔倒盡頭。

轉眼間,時間黎到 2016/2017。先後遇倒 Asics 同 HNR 有一班志同道合既朋友一齊 keep 住跑落去,春天一齊努力,夏天一齊講粗口,秋天一齊加操,冬天一齊比賽,一切都好美好 。

然後命運係一班兄弟推動下報左猛龍慈善跑 (比賽日期2017年4月30日),記得比賽係跑萬宜水庫,太陽好曬,熱到一個點,都算啦,都唔好一開波上斜丫,會死架,咁既然報左,唯有頂硬頭皮上。記憶中好多師兄師姐都好快,我係後面扯緊吼—媽的,邊個發明左跑步! 後段後面有個師兄見倒我面容拗曲,都忍唔住關心下同打打氣,然後放甩左我。好唔甘心,但仍然好窩心。終於沖左線,等齊兄弟,食個大會免費雪糕,收工。

突然有朋友聽倒類似叫我個名,咁一睇又無妨既,公開組冠軍! 唔好呃叔叔喎,真係,十年啦原來,d 袓宗終於比我光耀倒,而其實呢個目標早就忘記左,突然間,百般滋味在心頭。

事實係好多師兄都快過我,只係幸運女神安排左我係公開組
一路以黎,冇大家一齊走過的話,一切都唔會存在

而家諗返,可能一切都已經安排好,只係以前未睇得倒。一路跑過黎,得到既係喜悅,留底既係脂肪。

冇錯,我係個瘦仔。

或許長跑,是肥仔的救藥。

更多:
Fitz Facebook專頁
充滿 Kumamoto Surprise 的商場、情場、路跑場 (真實故事改編)
[肥腸毅行前傳] 在水浪窩找到生命的意義
[當心跳停在147] 跑步生涯的終結? (一)
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。