Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [揹水一戰2017] 我們登上了頒獎台

揹住4.5L水其實唔係好重,但最辛苦係跑果陣會 ‘凳’,雖然今年係第二年玩,但竟然唔記得用任何野攝住樽水。最後參考其他選手,靈機一觸,去到checkpoint放條蕉同飲完既水杯落去,諗住墊住又可以喺有需要時拎黎食。但世事邊有咁完美,跑左陣就冇效不突止,啲蕉仲夾爆晒,啲蕉蓉跑跑下又滴落隻腳度真係好難受。喺度奉勸各位跑手,如果下年想玩,一定要準備充足,上到場就冇咩可以幫到你了。

遇到了任賢齊、方力申
遇上了鄧麗欣



一起步頭3k不斷爬升,一路去到山頂先有得落,全程濕度100%,能見度不足10米!而我地team既策略係上山密步行,平路keep住慢jog,但到最後都keep唔到,原本諗住target sub4 hrs (原來已經第一!),但後半段,實在跌得太多,最後能以4hrs 48mins完成,喺四人混合挑戰30公里組別,得到第七名!😁

下年我地將會捲土重來!目標頭三!結論係,比賽最大既挑戰,未必係困難嘅賽道,背上嘅重量,而係「鬥志」同「堅持」。

最後感謝 Merrell 提供裝備!我地隊友都好滿意對鞋既表現,特別係 All Out Crush,輕,薄,抓地力超好!

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[怯~你就輸了!] 一對踏上大賽頒獎台的地球人
無國界醫生野外定向2017後記
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。