Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 海外馬拉松小貼士—賽前篇

海外馬拉松小貼士—賽前篇_f聽日就係大阪馬的比賽日,世界各地亦陸續會舉行有不少馬拉松比賽。所以小弟在此分享一下海外比賽的少少經驗,希望幫到大家!

1. 放鬆心情
比賽前一兩日,大家都好緊張,甚至會有跑友瞓唔着。有咩方法幫到呢?可以拉下筋,睇下電視,聽下歌,食下嘢咁。唔好迫自已瞓,越迫就可能越難瞓得着。

或者可以咁諗,平時跑長課前都可能會瞓唔夠,或者放工先去跑,你一樣跑到。而且,你就算只係瞓得兩三個鐘,會好影響你比賽?總會有影響,但係又有幾大影響呢?你一起身食完野就去比賽了,跑完都係十二點幾一點,影響係唔係真係好大呢?與同行的朋友傾下計,放鬆下,太緊張的話,影響可能更大。

2. 行街?
(如果為做時間)建議比賽前一天的行程有得行下坐下,盡量不好太長車程,同時不好行太耐,行下坐下咁。坐太耐或者太遠車,都會比較易腳痺;行太耐亦會好累。

行或者坐的時候可以得閒拉下筋,舒緩下肌肉因行街而做成的繃緊!海外馬拉松小貼士—賽前篇_033. 食飯食咩好?
前兩日開始可以食多啲碳水化合物,儲定能量。亦都要注意盡量避免食街邊/生冷/容易敏感的食物,以免發生肚痾等問題。

4. 預備早餐?
比賽前一天可以先預備比賽日的早餐,特別是有不少比賽很早就會起跑,餐廳還未開門,就需要你預先自備早餐。

早餐可以有麵包,運動飲品,杯麵,飯, 飯團,香蕉等等。盡量都係以碳水化合物為主,為你的比賽提供能量。

而部份國家,如日本的7-11等,都會有飯團賣,但都建議預早買定,因為到時無貨就無早餐食了。

5. 準備號碼布
前一晚扣定號碼布,執定比賽物資,絕對能夠幫到你分下心之餘,亦可以避免比賽日早上太趕。

6. 檢查裝備
預早少少檢查有無帶少左裝備,或者啲 gel 穿左,可以在比賽前一天補購!

海外馬拉松小貼士—賽前篇_01

7. 寄存行李?
無論你酒店係遠或近,都建議寄存行李,當中包括上衣更換,外套,朱古力等,可以在跑後更換可能濕透的上衣及補充一下。

8. 揾定路線
揾定去起點及終點回酒店的路線,當然最好準備定現金坐的士回酒店吧!

沙田跑友會 Shatin Runners Facebook群組

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
河上鄉豆腐花放題跑後記
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。