Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [海外馬拉松] 關島馬2017 6大特色跑得開心

人生第七隻馬拉松,當初選擇此馬都係見到佢陽光與海灘,風景一流!

1. 時差2小時 / 天氣
機程只需要5小時,作為衝出亞洲選擇是不錯,天氣比香港無咁濕,但好熱同曬,時差快香港2小時

2. 比賽在零晨
報名前已知道比賽時間在零晨3點,即係都唔洗點訓,因為太早訓真係唔慣,如果佢比賽在早上,一定好多人中暑,因為個太陽係好曬,我在天黑比賽途中望上天上好多星星好靚,但街道比較暗,到天光時候望到沙灘真係好靚好靚。

3. 大會expo
睇返過往相都已知道expo好細,無野買,大會完成衫係普通棉質地,size 頗大件,其他背心都要成USD30 一件,款色都唔錯

4. 氣氛
工作人員大多數同你講”good job”, 我臨跑到終點都好多人沿路同我講keep going, 氣氛算唔錯

5. 水站 / 補給食物
每1公里就有一個,水站好足夠,但除左水另外只有佳得樂既藥水味飲品,食物有熊仔糖,青瓜,蕃茄,最特式係椰子條…甜到喊。

6. 比賽路線
路線頭3公里係上斜,之後就變返平路,但路線會來回跑的,有些人會不喜歡,臨終點果2公里又有暗斜,成個比賽又熱又要捱眼訓,其實都算唔易跑的路線。

關島馬拉松官方網頁



更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[海外馬拉松] 陽光與海灘的關島馬 (好多女呀!!!)
[全馬初體驗] 全馬同100km 邊樣辛苦D?
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。