Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [海外馬拉松] 陽光與海灘的關島馬 (好多女呀!!!)

是咁的,小弟在剛剛過去的星期天(4月9日)去了關島跑馬拉松,正得很,於是打呢篇文出黎同大家開心 share XD

點解揀跑關島?
首先同大家交代點解會揀關島馬。是咁的,小弟上年12月係台北馬拉松expo攞左張關島馬leaflet,加上HKExpress當時全力宣傳新開的關島航班,於是就不能自拔,上釣了 XD

關島馬 – 起點
因為關島熱,所以全馬係3:00am起步的 (筆者跑前基本上冇訓過!)。起步前 Ceremony 有關島火把舞表現同埋有 Ferry Ladies 做啦啦隊。關島馬雖然參賽者少,但起步氣紛一D都唔失禮 !

起點
Ferry Ladies (Source: 中華民國長跑協會‎FB; re-use permission granted)

關島馬 – 終點
關島馬既起點同終點係 YPAO Beach,完賽後有 Beach Party,可以同 Ferry Ladies 影相!

筆者跑4:01,最後6k博盡衝sub4,雖然不成功,但筆者都被自己的不放棄而有所感動,所以完賽後要好好慰勞自己,盡情同靚女影相 XD

筆者與Ferry Ladies合照! 右邊係 Liza from California!
大會 Lead model Camella! (在靚景下,佢一個笑容,一擺post,就是一副畫!)

關島生活的香港人Emily
值得一提既係,筆者有幸認識係關島生活的香港人Emily!

Emily係當天大會的義工,佢非常好客,向筆者解釋關島事物和文化 (如關島女孩很喜歡放在頭上的 Plumeria 花; 關島的Chamorro 文化)。筆者留低左Emily既 contact,睇黎呢個關島馬,筆者再去跑係走唔甩的!

關島生活的香港人Emily;佢頭上的就是Plumeria花
​受Emily影響,筆者都用Plumeria花影左張 XD
筆者的貓也受筆者影響,(為難地)用Plumeria影左張相 XD



更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[海外馬拉松] 陽光與海灘的關島馬 (好多女呀!!!)
[全馬初體驗] 全馬同100km 邊樣辛苦D?
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。