Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [渣馬大數據] 2018成績統計圖 你跑得幾快?
圖:Wing Leung’s Outdoor Blog

20162017的渣馬統計文後,小弟今年再接再厲,為大家送上2018渣馬統計圖!

一如既往,由於渣馬只在挑戰組提供跑手性別,所以我把挑戰組和其他組別的數據分開處理。

挑戰組 Challenge Group (男左女右)

按圖放大

其他組別 Run Group (不分男女)

按圖放大

筆者今年跑幾多?

繼上年飲恨331後,小弟今年終於做到328,躋身挑戰組top 24.8%,一嘗渣馬sub 330的滋味! (辛苦到暈)

賽前與星光幫大夫約定一齊 sub330,25k左右跌 watt 俾佢過左我,當時心諗 “早知就唔偷懶啦”,幸好最終守得住承諾 。其實如當天出太陽,應該就守不住了,所以小弟當天連番暗叫僥倖!

有幾多%人做到 sub3 千金先生、sub330 千金小姐呢?

答案: 4%(男),6.6%(女)。不過千金先生小姐係要係永久居民,而上圖成績計埋外地選手,所以答案只作參考。

題外話: 上年圖騰認識左渣馬sub3的豪爺,佢上年時間係 2:59:30、今年玩得更盡 – 2:59:55!!! 他的朋友都說他是 pacer 職業病呢!!!

Technical Note
  • 製作圖表時,我用較為公平的 chip-time 而非 gun-time 作為跑手時間
  • 渣馬用的 race time service 公司 SportHive 係冇 release unfinished 選手data
  • 我留意到 Group B 有些選手只有 40k timing (i.e. 沒有10k,20k,30k; 原因不用說出口吧),制作圖表時已盡量DQ他們
  • Raw result data is available here



更多:
Fitz Facebook專頁
[渣打馬拉松2018] Race Day Pacer 後感
[渣打馬拉松] 拆解渣馬神秘義工組織團
[渣打馬拉松2018] 賽道上見到的二三事
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。