Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [百日千里] 你我共同邁進的目標

百日千里f郁民722早前定下今年目標,就係要100日內,跑完1000公里。(見《百日千里》)

講得出,就要做得到,學Yiu Kwong Chan話齋:「不要放自己飛機, 話咗今日跑,就要今日找數」。722定於4月1日開始佢呢個壯舉。由4月1日至7月9日,一共100日,跑足1000公里。

心郁郁想跑埋一份?無問題!只要加入百日千里嘅活動群組,然後定期將成績貼上去 (最好用xxx/1000 Km呢個格式),大家互相鼓勵,一定可以完成!想為大家加油打氣,都可以加埋自己入去架!

100日跑1000Km當然唔係咁容易,不過根據我對中文嘅理解,所謂百日千里,「日」、「千」呢啲字詞好多時都係籠統講法嘅啫……總之大家加油!

連結:Facebook「百日千里」群組

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
百日千里
聲音太多可否讓我靜一靜
[email protected]