Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [體育館借locker] 康文署: 有空位會借出去

2018年10月,位於荃灣西嘅荃灣體育館開幕,有跑友話體育館唔借locker畀無租場嘅市民。(見《[荃灣體育館新開張] 借Locker跑街得唔得?》)

與此同時,筆者亦透過1823熱線,問康文署借用 locker 嘅規矩,差唔多一個月,終於收到佢哋回覆。

康文署回覆

康文署回信有三大重點:

  1. 以租場人士為先:「在一般情況下,場地貯物櫃原則上只供該場地的使用人士借用」
  2. 有空位會借出去:「如有足夠或剩餘貯物櫃,亦會容許其他非訂場人士/參加者借用。」
  3. 更衣室唔使場紙都用得: 更衣室雖然亦只係開放畀場地使用者,不過康文署明言,所謂場地使用者,係包括「收費及免費設施的使用者,不論這些使用者有否付費……例如,在公園做運動或緩步跑的人士,亦可被視為場地使用者,可以使用公園內如網球場、體育館等收費設施的更衣室。」
(按圖放大)

總之,去體育館沖涼換衫一定無問題,至於有無 locker 用就要睇情況。要注意就係,康文署呢個回覆並唔係針對荃灣,而係全港嘅體育館都適用。

即係話,如果有職員以「無場紙」做理由唔借 locker 畀你,你大可同佢爭取一下。

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=107125


更多:
Fitz Facebook 專頁
[荃灣體育館新開張] 借Locker跑街得唔得?
香港運動比賽時間表
Fitz 跑步 Running