Fitz > 運動 Sports > 瑜伽 Yoga > 運動的重要性

運動重要性告訴大家知,其實有病不可怕,只要做運動,身體就會健康,唔做運動病痛纏繞你。

我係一名高血壓人士,5年前因為有一次做義工,點知量血壓發現左自己有高血壓,果時我真係唔開心,20歲頭就有高血壓,要食血壓藥,血壓藥一食就要食一世,我唔甘心,直到有一年暑假我認識左瑜伽依樣運動。

記得一開始時,啱啱join yoga center。嗰時既我每日都有做瑜伽,每個星期總會去一次yoga center上堂,之後每日自己都會係屋企練習,其實我係一個好唔聽醫生話既人,我係唔會食血壓藥,我靠運動令到血壓下降,d人話高血壓人士唔可以玩高溫同空中瑜伽,睇我一樣都可以玩到。

之後我靠跳舞瑜伽運動,令到血壓下降,我仲令到醫生可以減藥,想有健康身體,快d一齊做運動。要坐言起行。病唔係你想像中咁可怕,一個高血壓既人都做到玩空中瑜個,高溫瑜伽,你就知你都可以。

(片)

(編按:記住,唔按醫生指示可大可小,家庭觀眾切勿模仿!)

更多:
做運動嘅開心
單靠跑步就可以了嗎?—STAGE 1 減肥篇
3500卡路里等於1磅脂肪,減肥真係咁簡單?
Fitz Sports 運動


文章為作者意見,不代表Fitz立場。