Fitz > 裝備 Gear > 「高性能」是在壓力下發揮卓越表現

Zyphr 嘅宗旨喺 #DreamFearlessly – 無畏無懼追求夢想,亦喺我哋每一日生活嘅思考模式。無畏無懼並唔係指乜都唔驚,而係你選擇面對恐懼,去征服企係你面前嘅重大夢想,憑着呢一個思維推動自己勇往直前,克服所有不可能嘅任務。

無論係 UFC 選手又或者係芭蕾舞表演者,大家喺追求夢想同埋克服恐懼嘅時候都有好多共通點。有人會因為需要喺大舞台上表演而覺得有壓力,或者有人覺得被忽視,種種唔同嘅困難同挑戰都只有一種克服方法,就係即使冇人相信你都要相信自己,憑着自信繼續努力向前。

「高性能」呢三個字有好多唔同嘅定義

當用家著住 Zyphr 嘅功能性運動衫,真正可以幫到佢哋改善訓練時體能同意志嘅集中力先稱得上喺高性能。世界級運動員之中良好同卓越嘅分別,就係卓越者喺壓力底下都有能力穩定地發揮良好表現。

喺測試我哋運動衣嘅時候,不妨穿着運動衣嚟一場費勁嘅 MMA,喺緊湊同唔同角度劇烈郁動嘅長時間運動之下你會體驗到運動衣嘅高功能性。

今年可以同輕易地得到香港第一名 UFC 選手 Sasha Palatnikov (白蘭花) 合作,實在係我哋嘅榮幸。當我哋將運動衫交俾白蘭花進行體驗時,最希望知道嘅係可唔可以通過佢嘅要求,配合密集訓練嘅時候穿着,最後證明我哋運動衫的確可以承受高壓力密集式嘅運動訓練,而白蘭花同時正式成為 Zyphr 嘅運動員。

Sasha Palatnikov (白蘭花) 有咩威水史? 下篇再講。


文章為作者意見,不代表Fitz立場。