Fitz > 裝備 Gear > Strava vs Relive 割蓆分手了

情侶之間意見不同,分手往往在所難免,商業世界更加無情講。Relive 呢隻記錄戶外活動嘅網上軟件,最近就宣佈同運動軟件 Strava 正式分手。

根據 Relive 公告,話唔知 Strava 點解飛起佢。而 Strava 原本嘅分手信就話,忍受唔到 Relive 嘅改變,提出分手。

簡單講,係女友話男友又煙又酒又賭酒唔肯改,咁女方唯有掟煲。

作為用家,因為兩隻軟件都係免費,我哋只能做花生友睇下戲。不過 Relive 用家其實唔使咁愁,其實 Relive 都支援幾個主要品牌嘅運動手錶,包括 Garmin、Suunto、Polar 同 Apple Watch,所以就算唔支援 Strava,影響都唔算好大。

大家可以去 Relive 或手機 App,進入程式一欄連接相關手錶。

Relive 官方網頁
Strava 官方網頁

Fitz連結:  https://fitz.hk/?p=123109