Fitz > Feature > 三鐵運動員鷹鷹分享揀錶「五大元素」: Suunto 5 Peak 實用之選

近年運動裝備講求「輕量」,運動手錶亦一樣,有不少人追求輕巧,當中包括精英三鐵運動員「鷹鷹」曾進傑。

人稱「鷹鷹」的曾進傑,覺得運動手錶最重要是合用,「手錶太多功能未必得著,而比賽最緊要就係輕巧。我哋咁辛苦減磅都係想負重少啲,咁無理由蝕喺隻手錶度。」鷹鷹心儀的運動手錶,就要符合他的「5大元素」。

鷹鷹「揀錶五大元素」

1. 反應要快

手錶反應要迅速,由啟動,到連接 GPS 衛星、心跳測量等功能,都要一氣呵成。鷹鷹以其豐富的比賽經驗解釋:「如果手錶反應慢,往往喺起步後都未 ready,收集唔到比賽時嘅重要數據。」

2. 準繩可靠

理想嘅運動手錶,無論係 GPS 定位,以至測量距離、心跳、步速等運動數據,都一定要準繩可靠。

3. 資料一目了然

手錶版面能夠顯示各項重要數據,可令運動員在比賽時可一眼望到有用資訊。版面過於複雜,反而未必有利比賽。

4. 簡單易用

輕易將手錶的資料傳送至電腦或手機應用程式,就算是「電腦盲」亦無任何障礙。

5. 輕巧

運動手錶不應是運動員的負擔,手錶越輕便越好。

Suunto 5 Peak 既實用又輕巧

芬蘭品牌、芬蘭製造的 Suunto,最近推出 5 Peak 運動手錶,符合上述「5大元素」。鷹鷹試用後極力推薦:

「我十幾年前已經有隻 Suunto,用嚟行山、爬艇。隻錶嗰陣賣二千幾蚊。十幾年之後,5 Peak 都係賣二千幾蚊,但功能已經大為推升,所以呢隻錶真係好經濟。」

鷹鷹讚口不絕的,就是 5 Peak 在高效能模式下具有20小時續航時間,以及準確的 GPS、心跳數據,令他可以在訓練及比賽時,全面掌握到運動數據。此外,手錶版面及按鍵設計方便清晰,使用極為方便:

「我自己對 touch screen 手錶就唔太習慣。如果唔記得 lock 錶,個 touch screen 觸碰到汗水、雨水,或者游水時,就會影響畫面操作。Suunto 5 Peak 採用實體鍵,我就算唔望住個 mon 都可以選擇我想揀嘅功能,相較而言方便。」

此外,鷹鷹亦推介嘅 5 Peak 嘅導航功能,可輕鬆將第三者平台開發的路線 (如 Strava 匯出的 GPX 檔案) 分享至手錶,過程只需10秒左右,手錶就會顯示地圖之外,亦會作出語音提示,對越野跑、遠足等活動,甚為實用。

說到導航,鷹鷹對於手錶的 POI 功能甚為讚賞。POI 是一個特殊的位置,用家可自設路線之中「必經之地」,例如營地、景點、建築物、住宅、辧公室,以至比賽終點,將 POI 設定在路線後,就會作出相應指示,減少迷路可能。

「呢個功能對於我哋出國比賽,或踩單車好有用。有咗 POI 功能,我就算跑到好遠,都可以即刻搵到返酒店嘅路線,唔怕迷路。」

而導航地圖之中又可使用APP內的3D地圖(或選擇第三方服務)來規劃路線,繪製地圖,然後將其加載到手錶上,通過易於跟隨的圖形逐步導航。

Suunto 5 Peak 重要功能

  • 僅重39克
  • 輕觸手錶可播放音樂
  • 三種電池模式: 高效能模式下擁有 20 小時續航時間;耐久模式下擁有 40 小時續航時間; 探險模式下擁有 100 小時續航時間。單單使用基本手錶功能可持續使用長達 10 天
  • 80 種運動模式可供選擇,並可以透過 Suunto 流動應用程式自訂專屬模式
  • 能夠計算運動時燃燒的脂肪和碳水化合物
  • 支援適應性訓練指導,能夠追蹤步數、卡路里及恢復情況,並可測量睡眠質量及持續時間。
  • 建議零售價: HK$2,990
  • 網上購買: Suunto 5 Peak

Suunto Hong Kong Facebook 專頁