Fitz > 生活 Life > 城門水塘周末派70張牛肉乾,泊車位不足郊遊宜搭巴士小巴
圖: 荃灣區少年警訊 JPC Tsuen Wan

警方宣佈,1月15及16日 (星期六、日) 於城門水塘展開「打擊違例泊車」行動,一共發出71張告票,每張至少罰$320。

依照筆者十幾年駕車經驗,城門水塘呢類郊野地區,甚少有警察出現,只要你部車無阻到人阻到車,基本上泊到天荒地老都唔會有人理。不過由舊年開始,警方積極喺全港18區任何地方任何時間抄牌,郊野地區亦不能倖免。

近來除咗城門水塘,大帽山道亦係「重災區」。

圖: 荃灣區少年警訊 JPC Tsuen Wan

筆者強調,違例泊車不能姑息,警方執法無可厚非。事實上,大家去郊遊都係為咗呼吸新鮮空氣,所以乘搭公共交通工具前往,以環保角度的確係較佳選擇。

不過,筆者不吐不快嘅係,其實大多數車主「有頭髮都唔想做癩痢」,有錶位都唔會周街泊。警察落力去郊遊地點抄牌嘅同時,亦應該同時去郊外泊車咪錶,清理長期霸佔錶位嘅「死車」。 死車熱門地點包括: 清水灣二灘、北潭涌、大網仔、西沙公路、水浪窩、汀九村等……

以警方現時執法嘅頻率,大家下次郊遊都係搭車啦。


文章為作者意見,不代表Fitz立場。