Fitz > 生活 Life > 美國、加拿大東京奧運閉幕禮制服 同獲負評

奧運倒數100日,雖然主辦國日本國內對舉辧與否爭議不斷,不過商業世界繼續運作,加拿大同美國就分別公佈咗兩國嘅奧運閉幕禮制服。

加拿大著牛仔衫

加拿大制服採用街頭塗鴉風格,配上由 Levi’s 設計牛仔外套。呢套服裝舊年已經公開,但奧運延期,今年再對外發佈一次。不過,發佈幾多次都好,大家對於呢個設計似乎唔太受落。

呢個設計意念係呼應東京街頭文化,不過加拿大民眾就唔係太 buy。英國《衛報》引述當地設計師評語: 「呢件衫應該幾適合1992年巴塞奧運,但喺廿一世紀就幾難令人接受。」

美國閉幕禮著 Ralph Lauren

美國休閒服品牌 Ralph Lauren 最近就公布咗美國隊嘅閉幕制服,以簡約白色設計為主調,最花心思就係服裝採用環保物料裝成。

不過呢套制服亦好吸嬲,好多人覺得成套衫嘅風格太高不可攀,令人諗起以前社會嘅上流階級。有評論更加設計令人作嘔,「睇到佢就希望東京奧運可以取消。」

呢時呢刻,套制服多唔多人鍾意可能已經唔係最重要,因為東京奧運分分鐘要取消,到時呢兩套衫都未必有機會喺公眾展示。

資料: CNN衛報