Fitz > 運動 Sports > 單車 Cycling > 中國單車熱搶到缺貨,二手「小布」Brompton摺車炒至天價
深圳嘅Brompton專賣店

上海、北京等地疫情大暴走,高峰回落後人民重過正常生活,據說引發「報復式消費」,民眾掀起一陣「洗錢熱潮」,其中過萬元一部的高檔單車被搶購至缺貨。

內地媒體報道,指北京通州一家單車店的展示架全被清空,銷售人員說,本來擺滿萬元以上單車,全被搶購一空。而二手網的交易亦相當活躍,有賣家表示,他以15,000人民幣購入的小布 Brompton 摺合車,踩了幾次有少量使用痕跡,但仍以16,000人民幣賣出,轉手賺了1,000元。

中國大陸的二手網店截圖,有單車炒至過百萬,真係信不信由你。

大陸單車缺貨,除了是需求爆升,亦因為疫情影響物流出現缺貨。其實喺香港,要買正牌 Brompton 亦唔易,單車舖長期無現貨供應,用家只有預訂或上網訂貨。

英國的Brompton

Brompton 單車為英國製造,係現時英國最大單車生產商,佢哋嘅摺車得過多個設計大獎,深受文青 (或偽文青) 歡迎。

資料: 百度