Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > 打風呀! 咪諗住上山呀!

打風呀_f蓮花殺到,當大家研究颱風路向嘅同時,上行山群組,竟然仲有行山友組團,話呢兩日想去行山喎。佢仲話:「如果無人一齊,我都會自己一個上山,反正我平時都係一個人行……」

唉,我既然自認出名細膽,大家都估到我嘅諗法。不過講無謂,數字最實際,西方諺語話「Data don’t lie」,古語又有云「Old news is so ex西亭」,我就只係搵到幾年前嘅數字:

明報2010年7月《直升機拯救 兩成非緊急 獨自行山不理天氣 違安全原則遇險個案多》報導指,民安隊09年攀山拯救共有54宗,其中57%涉及迷路同失踪,而有三份一屬獨自行山嘅人,而報道仲話:「部分行山者連行山地圖或指南針的基本裝備也沒帶,最終因迷途而求救。有獨行行山客疑因臨時改動行山路線致增加拯救難度,曾有獨自行山者出發前向家人聲稱到獅子山攀山,但電訊公司卻偵測到該行山者的電話信號最後出現在港島大潭,救援人員其後雖在兩地搜索,仍是音訊全無…」

講咁多,都係想講行山係屬於危險活動,你要顧及自己安全嘅同時,亦唔好要救援人員冒險。最明顯嘅係,咪以為call直升機無乜大不大,其實每次直升機出動,都有一風險,而且萬一救護人員要游繩下降搵人/救人嘅時候,所冒風險更加大。(可參考電影《黑鷹15小時》,連美軍特種部隊坐直升機都有咁多意外。)

所以,唔好以為三號風球要返工要返學,都等於安全可以上山下海,山野嘅情況同你行商場簡直係兩回事。

記得有年喺台灣遇正打風,電視新聞不斷播出政府宣傳短片,叫人唔好出街,唔好去海邊,唔好上山。而最緊要嘅,政府開宗明義話:「邊個要搞到救援人員出動,市政府要徵收佢每人五十萬台幣!」50萬台幣,即係12萬港紙!唔知我們特衰政府出呢招,又可唔可以阻止啲人唔睇天氣走去行山呢?(唉,到時隨時有人話呢個政策等於唔畀窮人行山,要政府動用關愛基金……)

呢啲小朋友,打風去海邊玩,有咩事要救援人員冒險救你架!
呢啲小朋友,打風去海邊玩,有咩事要救援人員冒險救你架!

更多:
[著牛仔褲行山] 少年,你太輕狂了!
[咁都拗] 行山用水袋定水樽?
水多人不怪? 行山帶水有學問
山雞其他文章
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。