Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > 露營 Camping > [老hike都去camp] 露營經驗分享: 防水塗層修補 RE-COAT

户外用品,為咗防水效果,不論 backpack 又好,dry bag 又好,tent 都好,好多時都會用上 pu (Polyurethane/聚氨酯) 做塗層,而 pu 最大特色,就係會溶,而溶咗嘅情況下,唔單止無咗防水層,仲會痴手影響放喺入面嘅物品。

首先我哋了解下點解 pu 料會溶先,所謂嘅溶,正確係叫「水解」,簡單少少講,水份子長期入侵導致pu分子鏈斷裂,最後就變成粉末。

要防止水解發生,就要做好營具保養。

當 pu 塗層水解咗,一係搵代理換,一係買新。但回憶係買唔返的,咁嘅時候,就可以自己重上coating了。

重上之前,先要洗去舊有佢的,而洗 coating 得一個方法……大力擦!

  • 用1:3 暖水混和漂白水 (所以必定有機會破壞本身顔色)
  • 之後洗衫擦用力擦! 擦到甩哂就得。
  • 完成後,就可以 re-coat

市面上有好多防水劑都可以用作 re-coat,至於邊隻好用,老實講,本老 hike 用得唔多,唔敢俾意見,建議去户外店搵店員了解下邊隻好用。

老hike都去camp Facebook專頁
老hike都去camp 網站


文章為作者意見,不代表Fitz立場。