Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > 露營 Camping > 露營戶外裝備: 防水袋

今個夏天,係本老hike見過最多香港人玩水上活動嘅一個夏天,連直立板、獨木舟去露營都多咗人。當想計劃爬艇恤髮時,就會有一個問題產生 — 如何避免裝備入水,尤其是大家的電子用品如手機、燈等。依個時候,防水袋 (Dry bag) 就幫到大家。

防水袋通常有兩款: PVC & Nylon 複合布

PVC 好處係做到 100% waterproof、耐用、平,不過重身同厚,粗用一流。

而 Nylon 版就利用尼龍特性加上 coating 如 PU 及混合其他布料制成,比 PVC 輕得多,但價錢亦是正比,防水效果亦比 PVC 差,勝在唔浸水情況下非常安全。

喺揀選防水袋去露營之前,先要問自己,可以幾多L裝備出發先,因為一般防水袋係無間隔可言,空間有限,所以斷捨離係相當重要。同時防水袋好少有負重系統,過重會孭得好辛苦。

一般防水袋同揀背囊無乜分別,但有以下幾點需要注意:

拉鍊位

一般拉鍊上嘅防水,只防潑水,唔防浸水的,當然有專 for 浸水的拉鍊,所以選購時要問清楚係邊類

厚肩帶、厚背墊

雖說都係放船上面直到,但攞船前後時間都需要孭上身。喺無背負系統下,肩帶同背墊係唯一可以令你孭得無咁痛嘅輔助。

防刮、耐磨

同一般背囊唔同,因為防水袋好易磨到有窿仔,一有窿仔,就會漏氣、入水等,所以要留意袋身厚度或袋底等易磨到的位置有無加厚,亦要留意返布料係咪100% waterproof。

常備 Duct tape (牛皮膠紙)

Duct tape 有幾強大可參考補窿,因為防水袋一有窿就已經失效,為免意外發生導致在內的裝備入水。Duct tape 的準備係必需的。

Roll top

大多防水袋都用 roll top 設計,好處係進一步保護到開口處入水問題,同時都會令袋內空間減少,但唔好因為咁就 roll 少過三圈,會相當唔安全。

內袋

就算買到一個好袋都唔夠,因為總有意外,所以全部裝備都要加內袋再入袋的,但唔建議用內袋裝濕咗嘅衣服,因為 PU 層會分解,壓膠都會甩,所以用密實袋比較好。

外網袋

雖說擔心裝備入水,但有部分用品係唔怕水的,如水袋、拖鞋、杯等,依個時候,外網袋就可以幫依類提供服務,唔駛佔用袋內空間。

以前無錢,玩獨木舟搶灘時會將背囊入黑色大垃圾袋當防水袋就算,其實不失為一個好方法,但始終有風險,可以的話,都係用適當裝備為佳。

原文載於 老Hike都去Camp


文章為作者意見,不代表Fitz立場。