Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > 「CY下台」我真係頂你唔住呀!

CY下台_001早兩日Fitz.hk blogger Toby轉載咗司馬文議員嘅文章,議員先生話,喺西貢清水灣半島,釣魚翁一帶發現好多「CY下台」嘅大字。佢覺得呢啲塗鴉污染環境,仲話塗鴉嘅人係「idiot」(白痴)。

當時,Toby問過我意見,我只係睇文章嗰幾張相,唔係太了解實際情況,所以,我就覺得無傷大雅,仲懶係搞笑咁話呢啲係讖諱之言。不過,依我喺針山親眼所見,呢啲大字又真係幾鬼礙眼,直頭篤眼篤鼻!

嗱,先此聲明,我絕非嗰啲喺山頭丟塊蕉皮,都要拗要分解幾多年先可以「塵歸塵土歸土」嘅人。至於「CY下台」呢個問題,唔該睇睇我個人檔案,童叟無欺,我要真普選!

所以最初,司馬文議員話有人喺釣魚翁寫大字反政府,我原本都抱住「官逼民反」嘅心態對待。既然政府不仁,我哋何需有義?即係一如鵝頸橋公廁,畀人寫滿反英句語,其實亦都係一個宣泄不滿嘅渠道,大家無需太過介懷。

但係,我今日一踏上麥徑七段入口,行唔夠五分鐘,就已見到呢四個橙色大字:「CY下台」。而七段入口,去到第M128標距柱(即係臨攻頂前個山坡),我見到有六至七幅呢啲大字,分別寫喺樹幹同石頭,有一幅仲寫喺地下。CY下台_007講真,呢幾個橙色大字,顏色搶眼,字體又大,望一眼真係幾震撼。不過短短一段大概一公里嘅山路,已經出現咁多個相同字體,就少不免令人覺得討厭。

總括而言,我支持司馬文議員,呼籲大家停止喺山頭寫大字,原因係:

  1. 行山其中一個重要目的,都係想遠離塵囂,呢幾個大字直頭將我夾硬拉返入火坑!
  2. 有氣度嘅政府見到呢啲字一定會隻眼開隻眼閉,但呢個政府喎……我最擔心政府畀錢call人上山刷走大字,甚至搞到要破石斬樹,浪費公帑又浪費人力,咁做於心何忍呢?

CY下台_003更多:
司馬文: 停止在郊野公園塗鴉
不可不識嘅郊野塗鴉王
山雞其他文章
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。