Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [毅行前試煉] 圖騰跑

%e6%af%85%e8%a1%8c%e5%89%8d%e8%a9%a6%e7%85%89-%e5%9c%96%e9%a8%b0%e8%b7%91-1毅行日子將迎,而步入9-10月亦係山賽賽季開鑼嘅時間。好多師兄師姐都操到如火如『柴』,有經驗的師兄分享過,想要知道自己大約毅行者需要做的時間,可以有以下的Formula 去forecast:

雙坳(M3-8) X 1.7 = 毅行

即由北潭坳>荃錦坳(54km),如你是12小時完成的話(x1.7=20.4),即大約你可估算自己毅行者可做到的成績約為 20 -21小時。

而剛剛舉行的圖騰跑,正好作為不少參加了毅行的山友在比賽前一次自我的測試。圖騰跑的路線好比一次『小毅行』,起點為北潭涌>北潭坳跑3km石屎路+雙坳(M3-8),共57km。

北潭坳>荃錦坳(M3-8) 是毅行中的精髓(正好包括晒最甘嘅路段),當中要跨越: 牛耳石山,雞公山,馬鞍山,大老山,畢架山,金山,針山,草山,大帽山。以上每一個山頭都為『剪帶熱點』。

毅行中的最精髓路段
毅行中的最精髓路段

上年嘅圖騰跑係小弟參加的第一個個人山賽,所以今年再次參加,感覺十分特別。一來可以睇下自己進步幾多(上年成績一般只做到13小時29分),二來可以測試一下自己今年有無能力衝擊『焦急毅行者』。汲取上年虎頭蛇尾嘅教訓,今年比賽前,不停同自己講~忍忍忍 (唔好心雄同人比),跟隊長的指導,跟Schedule:『續航力比速度緊要』。

賽前定好晒配速表,目標要做番個OTW 18 pace。 (按圖放大)
賽前定好晒配速表,目標要做番個OTW 18 pace。 (按圖放大)

比賽當日可謂天公造美,仲擔心過會取消或要一號風球下雨戰。點知比賽當日,不單無落雨,仲要幾好風,間接造就了不少PB 誕生。當天可謂順風順水,而大會今年吸收上年的經驗,今年的支援做得十分好。

最後小弟亦有幸做到個 Sub 10, PB~ 為OTW打左支強心針。

後記:
其實每次山賽最開心就係賽後搵番d比賽相,同埋朋友互相係FB tag番大家。一直都好想多謝一班山賽攝影師,所以今年比賽帶埋支HTC RE「水喉通」上山。希望自己如果仲有力嘅時候,就影番各位攝影師嘅英姿。最後都只係影左3張,希望下次影到多d。

圖:左上至下:Coey,有哥,Isaac. P.S. 有哥超warm, 係馬鞍山頂又影相又派gel,無得頂!
圖:左上至下:Coey,有哥 Isaac
P.S. 有哥超warmz,係馬鞍山頂又影相又派gel,無得頂!

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
每位山友身邊總有一位……裝備L
[真·龜兔賽跑] Tailwind Trail Chase 2016
識揀,一定係揀跑「山」女做女朋友
壞人 [email protected]
Fitz Running 跑步

本文屬作者意見,不代表Fitz立場。


文章為作者意見,不代表Fitz立場。