Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 《香港跑步節》香港人無份?

香港跑步節Fitz.hk Facebook專頁轉載咗《香港跑步節》嘅消息之後,隨即引來網友嘅強烈反應。大家批評嘅重點,就係話呢個所謂嘅「跑步節」拒絕香港居民參加。雖然活動網頁未有明言,但根據種種跡象睇,《香港跑步節》似乎唔歡迎香港人參加:

  1. 你要有國內電話
  2. 你要有支持寶帳戶或微信支付
  3. 報名費以人民幣結算
  4. 報名表要填上港澳來港通行證號碼
  5. 佢哋同時推出3000人仔嘅旅遊套餐,跑完就去迪迪尼或者海狗公園

《香港跑步節》香港人無份同情地諒解,主辦嘅單位係《Runner’s World》(中國版),就當佢哋係一時疏忽,係設計表格嘅時間有錯漏。不過,喺香港版嘅《Runner’s World》想同活動劃清界線嘅時候,露出狐狸尾巴。佢哋喺facebook發出嘅聲明話:「大家熱烈討論的2016RW香港跑步節,其實是《Runner’s World 跑者世界 – 中國版》於農曆新年期間,為內地遊客主辦的一項跑步旅遊活動……」《香港跑步節》香港人無份_02好嘞,明白晒,《香港跑步節》原來真係唔受香港人玩嘅。(呢個位要講得清楚少少,主辦單位係無講明唔受香港人玩,實際操作上,香港人亦有可能成功報到,但難度係極高)

本來,內地人合法來港,鍾意去西洋菜街唱歌又得,去迪迪尼打尖又得,甚至上到針山大叫大嚷,我哋香港人其實無佢哋符,亦唔想理佢哋。不過,跑步比賽涉及好多問題,係會影響到香港市民,咁究竟主辦單位準備好未?

  1. 今年年中,有三項鐵人賽喺上址舉行,據說因為上址居民反對,令政府拒絕其申請,而大會被逼取消踩單車一項,得番兩項玩。那今次居民的意見是怎樣呢?點解政府呢次又批准佢哋申請?會唔會有雙重標準呢?
  2. 安全:任何大型活動必須要安排醫療支援,長跑比賽尤其需要。但一個非香港居民參加的活動,他們會否動用了香港嘅醫療資源?若有大批參加者受傷入院,又會否影響急症室的正常輪候時間?
  3. 就算活動得到政府部門批准,但當中涉及不少公眾地方 (佢哋有半馬賽,就算倉鼠圈都有5K一圈啩?),乜香港唔係有土地問題?點解仲有多餘地方畀境外人搞個咁大型嘅活動?
部份網友留言
部份網友留言

我哋已向大陸版《Runner’s World》查詢活動嘅詳情,或者因為冬節關係,暫時仲未收到佢哋回覆。如果大家嘅推斷屬實,一個喺香港境內舉行嘅《香港跑步節》,竟然係唔歡迎香港人參加。就好似,你搵晒腳去我屋企打麻雀,但又唔畀我落場一樣咁荒唐。

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
香港長跑行山比賽
Fitz Running 跑步