Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 中國大叔奇技跑馬拉松,叼住支煙3小時28分完賽
陳大爺支煙並唔係做樣,真係有煙噴出嚟。

大陸媒體《搜狐》報道,11月6日於杭州舉行嘅一場馬拉松,上圖呢位阿伯全程叼住支煙,跑完一場42公里馬拉松,完賽時間仲要係3小時28分45秒,一啲都唔慢。

網絡流傳,呢位阿叔綽號「陳大爺」,今年50歲多啲,周不時參加全國各地比賽,佢「成名」賽事就係2017年杭州馬拉松,之後喺廈門馬拉松、麗水超級馬拉松,拉薩半馬時,都見到佢身影。大叔嘅標誌性動作就係全程比賽都會叼住支煙,煙癮起就會點著佢吸兩啖。「陳大爺」就算去到高原比賽都煙不離手,當時便有內地網友話:「人家吸氧,他吸煙,你大爺就是你大爺。」

2018年網上流傳一張廣州馬拉松嘅無格圖片,相中人係一名叼住支煙嘅選手,完賽時間係3小時36分,估計係呢位陳大爺。

2018年參加廣州馬拉松

按: 大陸馬拉松係咪禁煙就唔知,而翻查渣打香港馬拉松同樂施毅行者兩份活動守則,都搵唔到有禁煙條款。不過就算無禁煙條款,相信大家有公德心,唔會喺比賽賽道食煙。

資料: 搜狐