Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [低端男] 早起的鳥捉虫了
曲奇跑網頁截圖

家陣搞路跑,愈來愈多靠熱爆的商品或 figure 起飛,例如熊本熊、麥兜、卡樂B、蒙面超人、櫻桃小丸子等。除了靠一眾忠粉熱捧,還會送出大量令粉絲瘋狂尖叫的相關產品,性價比高過 IFC,打動平時由太子落旺角會搭轉地鐵的人,都報名跑個3K!

收到 friend 的推介,Calvin Klein Performance Run 6K路跑於7月8日舉行,明顯是 sell「CK」兩個英文字母,有一定含金量。睇落又幾吸引,參加者都得到 Calvin Klein Performance 現金券及精美禮品、索繩袋 、運動水樽、得力素能量糖、纖體營養代餐、Red Bull Energy Drink x2、Melona 雪條,仲有件 Calvin Klein 賽事紀念T恤,大會話值$590,而報名費是$250,仲包免費報埋隊際比賽,婆仔數一條,唔報名唔係人!

6K定位其實有點尷尬,10K不成,3K不就,但見到咁 so,大叔都變大媽,唔理咁多,於是在4月尾晨咁早報左名,容乜易爆左報唔到,見 CK 化 PK!

但世事何曾是絕對!

於前幾日收到急件,CK Performance 路跑竟然有免費名額拋出來,即係零付出,有齊上述的紀念品,當然隨即秒爆,推廣公司自不然笑騎騎,向主辦機構有所交代,但叫我地呢班早鳥情何以堪!

明白的,若報名情況不太樂觀,要谷要落藥催生是正常的,但大會有冇顧下呢群 early bird 嘅感受? 原本是早鳥有虫吃,現在變了早鳥捉虫去,伏到一個點!

彷彿似是歡樂 彷彿也是冷漠
誰愛你 誰惡你 似是明白!

其實要催谷,還有很多市場策略,例如「曲奇跑」在10月21日舉行,現在已不停在 FB 搞 pre-event突擊送大禮 (已經搞左十擊) 有獎活動,網友 hea 寫下「認為跑步可以帶給你怎樣的樂趣、如何舒緩疲勞、你有咩健康飲食好習慣…」,大會又送戲飛又地墊又健康產品。現在還搞埋紫薇斗數學理初中高班、參觀益力多工場,線上線下媽劇停齊發。(筆者絕不是「曲奇跑」的五毛代言,此賽事的以往參加者也有不少負皮,大家入貨要仔細研究)。

此外「暴走迷宮挑戰賽 2018」(6月3日舉行了),大會在賽事前幾天出招,撥出免費體驗名額,參加者可以不用付款玩大會的迷宮和障礙挑戰,更送 UNIQLO Tee (心心眼哩!),但不會計時作比賽排名次。參加人數瞬間大量提升,但沒有損害了已報名參加比賽選手的利益。

雖然是商業活動,估計又有戴晒頭盔的 disclaimer,話大會保有隨時更改章則的權利,但每項改變,可不可以想得周全一點? 有 heart 一點? 我地呢班早鳥付出真感情熱血報名,換來早知如此悔不當初的下場,我地會好鬼玻璃心!

世間內甜辣酸苦 完全是心態 是最奇妙古怪!

Fitz 連結: https://fitz.hk/?p=97112


更多:
Fitz Facebook專頁
香港長跑行山比賽時間表
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。