Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [渣打臺北公益馬拉松2020] 初馬sub-3之旅

16.01.2020-21.01.2020
42.195km 2’57’03

2020年開始不久,甚至目標都尚未訂立好,就已經膽操操孤身一人去左臺北跑比賽,人生第一場馬拉松,問心一句,賽前準備不足,一直都好擔心,直到比賽前一個月先開始長課,狀態又不在,絕對無諗過會 sub-3! 比賽前一晚仲瞓唔著,一直都碰上無數既問題!

賽前,慢跑到會場,寄存行李後便穿件便利雨衣作動態熱身,心入面都係淆哂底,起步前30分鐘早早上線,等到開賽一刻,頭5公里比其他人帶快了,大家一起步都十分興奮,我發覺唔對路,慢慢調整跑速,但肌肉已經有少少少少狀態,跟住一個集團去到10公里左右,望望錶,頭10公里先用左40分幾,心都亂埋,一度懷疑自己跑唔跑到番終點,然後再一次跟住集團再放慢少少跑速!

之後半馬用左1‘26’00左右,個一刻已經出現左7成既疲態,但好彩肌肉仍然仲 support 到,然後見到有機會 sub-3,就係到諗橫掂點都係死,不如試下搏一搏頂埋佢,睇下可唔可以 sub-3,然後就離開左集團,自己追住 sub-3 黎跑! 沿途同左幾個人組了小團一齊跑上去,可惜佢地放慢左少少,個刻都好擔心自己仲可唔可以跑到上去,但既然決定左,死都要死上去!

直到28km,遇到了最深刻既戰友,兩個素未謀面既人,一齊望住3小時大關進發,沿途互有領先,互相鼓勵,我對腳已經出現好多多多既疲態,每一步都好辛苦,但佢都一直同我講: 意志! 堅持! 我地可以破3! 我個刻好想放棄對腳好攰好無力,但想減速個刻一諗到都挨左接近30km,其實都係差10km,其實都係一個鐘內既時候,我捉實左個一刻決心,真係無力都要頂硬上!

最後2km,我對腳已經抽抽地,望住手錶時間,其實減少少速都仲可以 sub-3,心灰到同戰友講: 我怕我因間同唔到你一齊衝線,好彩有你一直提醒我,如果唔係我都黎唔到40km呢個位置,講完之後有一句野閃過,PUSH YOUR LIMIT,呢句野真係好惡頂,由練習開始至今隊友一直都提醒我,既然開始左就要盡全力去對待呢一件事,咁既然都係兩公里,就膽操操加埋佢番去,最後就真係 sub-3 以2‘57’03衝線!

跑步第四個年頭,跑過田徑賽,由中學800米跑到上年的半馬拉松,呢場初馬,我唔敢話自己係跑得最好既一場比賽,但係我心目中絕對係意志最堅定既一場比賽! 雖然跑馬拉松的確係無盡既痛苦,仲要有時付出心機同時間都未能如願達標,但過程中所鍛練既意志有時比實質既數字更難得!

2020其中一個目標完成! 但人望高處,如果我有能力,我都希望2020年可以將PB再一次推高!

廢話差唔多,大家都要 PUSH YOUR LIMIT,係無數次碰壁意志最消沉既時候,問自己當初點解會開始,捉實個一刻意志,如果唔係有D野想追都追唔番!

2020比賽大家都要加油啊! 除左保持良好心態之外,要有一個健康既身體!


文章為作者意見,不代表Fitz立場。