Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 頑張跑會 11.6 挑戰紐約馬拉松虛擬跑 | 團長Sammy、謝覺偉阿歹: 我哋係互相迫害

全球六大馬拉松之一嘅紐約馬拉松,實體賽事將於11月6日舉行,主辦大會賽前亦舉行「虛擬跑」,令世界各地跑步愛好者都可以參與其中。紐約到時有幾多香港跑手落場,暫時就仲未知,不過香港同日就一定有佢哋 — 「頑張跑會」,跑晒呢42.195公里!

頑張跑會

「頑張跑會」由樂隊 Kolor 主音 Sammy (蘇浩才),與即將代表香港出戰「世界山徑越野跑錦標賽」的「阿歹」謝覺偉共同創辦。Sammy 話,這個成立了大約半年的跑會,與他跑步的經歷很有關係:

「我由細到大乜都玩下,不過無專注喺一項運動。大約十年前,我踏入三十歲,發現要好好保養自己身體,於是就開始跑步。最初八年我都無乜目標,超級唔enjoy,只係基於健康理由,都勉強跑落去。不過,八年過去,開始認識到好多跑步嘅朋友,鼓勵我繼續跑落去,令我發現咗一個大道理……」

「人好奇妙,透過一定時間同訓練,會做到一啲你以為做唔到嘅嘢。」

Sammy 話,就是這個發現,覺得需要號召更多人參與長跑,於是就與「阿歹」成立「頑張跑會」。日文「頑張」,即指「加油」,希望藉跑會凝聚大家一起努力、一起搏盡。

「頑張」與其說是一個「跑會」,倒不如說是跑步聚會。起初他們逢星期一在深水埗運動場練習,聚集了一群有意「做下運動」的朋友。Sammy 負責的是推廣、組織活動,「阿歹」就是他們的總教練。半年以來,由最初只得幾人參加,到後來人數慢慢增加,至今每次都有幾十人一齊練習。雖然「頑張」成員來自五湖四海,但 Sammy 與「阿歹」見證了他們的進步。

Sammy 憶述:「搞跑會同夾band差唔多,都係同人合作,都係為 fun。有隊員最初唔係太鍾意跑步,落到場只係行路,話點都唔會跑。幾個禮拜之後,佢由一個一個圈開始跑起。之後再跟隊員自發約去跑山,而家仲決意完成馬拉松。」「阿歹」謝覺偉亦深有同感,話:「一開初無諗過搞到咁大,成件事係慢慢建立,而家大家一齊去跑馬拉松,都叫做完成一個階段。」

Sammy 以「互相迫害」形容當中的關係。跑步成員一起成長,互相推動,一起進步:「我哋就好似散播咗啲種子,中間加少少肥料咁,到而家卒之收成正果嘞。」

這次「頑張跑會」得到 New Balance 支持,一齊參與紐約馬拉松虛擬跑,十幾人參加者中,有四份之三未跑過馬拉松,最多只試過35公里長課。11月6日,他們計劃在沙田一帶完成活動,路線平路以為主,大約5至10公里一圈。

由於到時要遠征泰國代表香港,總教練「阿歹」為同學仔留低錦囊:「一起步就穩住先,唔好衝。好似平時一班人練跑咁,輕輕鬆鬆跑到30公里,之後有力嘅話先出力衝刺啦。」

New Balance TCS 紐約馬拉松系列

NYC Marathon FuelCell SC Elite V3

為慶祝 New Balance 再次成為紐約馬拉松指定品牌,New Balance 推出了 NYC FuelCell SC Elite V3 及NYC FuelCell Rebel V3 紐約馬拉松特別版。兩位「頑張跑會」創辧人,亦率先穿上 NYC FuelCell SC Elite V3 備戰,虛擬跑活動當日,亦會穿上它完成42.195公里。

NYC FuelCell SC Elite V3 配備雙層 FuelCell 中底配置碳纖維板,結合創新 Energy Arc 科技提供超強動力回饋。鞋面採用襪套式設計,令雙腳穩固包覆。鞋身輕盈透氣,適合香港潮濕而炎熱天氣。(男裝 | 女裝)

Sammy 及「阿歹」對這雙特別版跑鞋十分滿意,除了覺得鞋面與上代一樣舒服,鞋舌設計亦更加貼腳,加上兩層 FuelCell 泡綿夾住全掌碳纖維板,穩定性十足。用家 Sammy 分享指,過去穿著碳板鞋都會出現腳部疲勞問題,不過 NYC FuelCell SC Elite 就沒有這方面問題,就算腳踭著地反應亦很好,需要時亦可輕易轉換跑姿,令肌肉休息。

至於沒有配備碳纖維板的 NYC FuelCell Rebel V3,適合長距離訓練,男裝女裝兩款顏色可供選擇。