Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > Translantau 100 加入By UTMB系列,港人可獲免費名額參加Thailand by UTMB

因為疫情防控嘅關係,今個賽季嘅兩大越野跑盛事「毅行者」同 「HK100」都相繼被迫取消,令到很多山友都大失所望。但係作為越野跑界嘅殿堂級賽事,於法國舉辦嘅「UTMB 環勃朗峰越野賽」則為香港嘅跑山界帶來好消息,就係香港本地賽事「TransLantau 100」成為近期加入嘅七個 UTMB 系列賽事之一

不少山友都視能夠參加同完成 UTMB 作為一大目標同成就,不過要參加 UTMB 卻不是一件容易嘅事。除左儲夠一定嘅分數 Qualifying Points 外,舊賽制主要以抽標的方式決定參加者嘅資格,隨住越嚟越多人投入越野跑呢項運動,能夠成功參賽嘅機會每年下降。

所以 UTMB 改革左賽制,推出新嘅 Concept, 新增 “Running Stones” 的機制。參加所有 Ultra Trail World Tour UTWT 系列50公里以上的賽事(如香港的 HK100 就是 UTWT 系列賽之一) 均可獲得3粒 Running Stones; 而參加 By UTMB 系列賽 50 公里以上的完成者均可獲得9粒 Running Stones。在 UTMB 2022 的入圍抽獎中,每一粒 Running Stones 都可以作為抽籤的一票,換句說話講,如果有 9 粒 Running Stones,參加者的名字就會在抽籤中出現九次,大大提高中籤的機會!

喺11月8號,係現有八個 By UTMB 系列賽外,UTMB 官網公報左新加入七個 ”By UTMB” 系列賽,分別係美國、意大利、安可拉、法國、墨西哥,而香港嘅 TransLantau 100 亦都成為 By UTMB 系列賽其中一員,與美國十分有名嘅 Western State 100 Miles 、意大利嘅 Laveredo Trail 並列。由 2022年11月起,完成 TransLantau 100 by UTMB 嘅參賽者就可以直接獲得 Running Stones,免去出外參賽嘅麻煩,對於香港跑山界嚟講絕對係一個好消息。希望到期時疫情措施可望放寛,TransLantau 100 By UTMB 得以順利舉辦。

其實除左 Translantau 100 外,目前在亞洲已經有三個 By UTMB series 的賽事,兩個在中國大陸及一個在港人十分鍾愛的旅遊熱點: 泰國。 因為疫情的關係 Thailand by UTMB 延遲至今年12月舉辦,賽事分為 14km、23km、54km、107km、168km 五個組別,參加 54km 或以上的完成者均可獲得9 粒寶貴嘅 running stones 報名參加來年嘅 UTMB。

為推廣香港和泰國間運動上嘅合作,香港駐曼谷經濟貿易辦事處更首次贊助該賽事,並以先到先得的方式提供十個免費 quota 給予港人參加 Thailand by UTMB 任何距離的賽事,只要在11月14日前填妥報名表格便可免費參加該賽事。

自從11月開始,泰國對香港在內的多個國家或地區開放邊境,已接受疫苗的人士往泰國不需隔離,惟回港仍需接受21天的強制隔離。如果有時間一訪泰國,或旅居泰國的山友不妨把握機會參加當地的 UTMB 系列山賽。

相關消息:

講跑。港跑 kong.run Facebook 專頁


文章為作者意見,不代表Fitz立場。