Fitz > 運動 Sports > 越野跑 Trail Running > 2023寧海越野 by UTMB 後記

其實寧海越野已經去到第10屆,作為單獨一個賽都算係有番咁上下歷史。今年2月左右突然宣布join左 UTMB World Series 陣營,成了內地首個系列賽,而且還提供了一個“候補報名”的機會吸更多的客。有石仔儲,對一眾想要石既香港B友而言,應該除左 TransLantau 之外最低旅費成本之選。因檢疫緣故,今屆仍沒有開放居國外外國人報名,所以變成了國家隊全明星賽。

以前搞成點我唔知,只講眼前。今次選擇了快閃參賽mode,星期五高鐵去,星期日走,那就是玩60公里賽好了。既然寧海越野得 UTMB series,總部應該會有不少規定,包括硬件設計繼承了大部分外觀,軟件都見融入了不少,文化底蘊呢…還是給點時間。

賽道環境,都是典型南中國的地型,即係點? 同香港大部份都相似地型,沿道幾乎都想得出跟香港的那兒似曾相識的。梧桐寨feel,大欖feel,雞公山feel都有。不同的是90%天然,人工成份低好多。

氣候呢? 今次有點熱及濕,賽前兩天落雨,道中爛泥路不少,如果怕踩濕泥會幾困擾。

我玩CHN60,總攀升只2348m,屬偏少,幅度密度也很友善。上坡急落坡緩,造就一個好跑得既高速賽道。茶園,竹林,群山環繞,典型江南山景,算幾怡人。不過今次自己想比賽mode,就忽略周圍風景了。

配套

內地山賽以往太多可怕故事,原因在主辦者的良莠不齊,今次有 UTMB 加持,不是 marketing 咁簡單,而是實質的水平提升。玩實體賽最起碼講 “路標” “伙食” “人手”。路標勁清晰,伙食充足,仲非常疊馬,包括道上義工及救援團隊等,具 UTMB 應有水平,OK! 若同總決賽既法國 Chamonix 比,都做到7-8成左右。

交通

我選西九龍高鐵深圳北再轉動車去寧海,成本最平時間亦合適。另有港人選擇飛機去寧波/杭州/上海等地再轉高鐵動車或出租車去寧海。

總結

寧海越野比賽event水準不錯,過程感覺安全,大會同縣政府都全力投入 (唔似某政府連封20分鐘一條大尾篤路仔都唔比,造就奇觀)。賽事報名價錢平,深圳北高鐵可直到,旅費相宜。賽道相對簡單,對港人而言氣候及地理環境會很易習慣,如想透過寧海越野拿石,或感受一下 UTMB 系列賽而言,是不錯的選擇。

寧海越野2023 by UTMB

比賽日期: 4月14日至16日
地點: 浙江省寧波市寧海縣
項目: 105公里、60公里、25公里和12公里
規模: 約4500人


文章為作者意見,不代表Fitz立場。