Fitz > 裝備 Gear > [香港人要自救] 7075鋁合金 行山杖
我心目中理想嘅行山杖

上文講 Maglite電筒,有人叫我介紹行山杖。其實我呢啲上一代江湖,都只能夠講啲過時嘢。好似話行山杖咁,現今流行嘅碳纖行山杖係好輕,攜帶方便兼價錢貴 (隨時過千蚊一對),不過就幼過筷子,見啲跑手俠士撐住上山,真係驚佢哋會斷pole。

用力屈曲行山杖,應該可感受佢嘅堅固

7075鋁合金

以前我哋買行山杖,都唔會點理款式、型號,總之啱手型、高度,杖身紥實,已經好滿意。不過我哋一定會留意製造物料。我哋有人會推介「7075鋁合金」嘅行山杖。

呢種叫「7075」嘅鋁合金,以鋁同鋅結合,能防止金屬疲勞 (即係用耐咗唔會變型、折曲),富彈性,方便打造成唔同形狀,而且重量輕。呢種金屬用於飛機結構、M16機關槍、裝甲車以及單車車架。弊病係抗腐蝕能力低,所以產品要有高質量嘅防腐涂漆。

現今碳纖維行山杖大行其道,但是碳纖昂貴,欠彈性,只要用錯方式使用,往往會令行山杖折斷。所以若然負重行遠路,或者日常行街,我都係寧願用番啲古老嘢。


杖頭有帶索
伸縮式行山杖,要留意較位
小心杖頭,防咗舊膠會篤到人。

行街用行山杖選購要點

  • 杖身堅固
  • 杖頭防濕膠可除
  • 伸縮型比摺合穩陣
  • 杖頭有套索,可套於手腕,不易掉落
  • 價錢平,用爛咗、唔見咗、掉低咗,都唔會肉赤

資料: 維基百科

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=123270


文章為作者意見,不代表Fitz立場。