Fitz > 裝備 Gear > [Nike Air Zoom Pegasus 36] 100英里公路測試
Nike官方圖片

人人話 Next% 好,之但係超過2000蚊一對鞋,未必係人人捨得買,買咗亦留番嚟喺重要時候先著。日常練習,都係揀番對耐用、半價跑鞋。於是,有人就大力推薦 Nike Air Zoom Pegasus。

新一代 Nike Air Zoom Pegasus 36,香港官網零售價$889,實體舖通常有折,800蚊有找。咁嘅價錢,用嚟平常著都幾合理。

不過比起 Pegasus 35,呢款36又可唔可以符合大家期望呢? 外國網站 Podium Runner,有人做過一個100 miles 嘅評測。

作者著住 Nike Air Zoom Pegasus 36,於公路跑足100英里 (約165公里),再作出評價。(究竟係一次過跑100英里,還是分段跑? 內文沒有說)。

跑了100英里的痕跡

跑了100英里的Pegasus 36

  • 跑了100英里後,鞋底 (中部) 明顯出現損耗,但穿上的感覺仍然舒適 (Pegasus 36 保留了35在中底的設計及物料,具有足夠的保護能力)
  • 鞋面相當透氣,穿著仍感舒適
  • 腳部在鞋籠內相當穩定,這與外露的鞋帶扣設計有關
  • 外底坑紋適合城市路面
  • 鞋底側膠淺色的設計,在長期使用容易顯得殘舊

總括來說,試用報告投 Pegasus 36 一票,指它在重量、舒適度,以至耐用程度都十分合理。而對本地大多數消費者來說,一對 Next% 港幣$2099,一對 Pegasus 36 港幣$889,在性價比上已經高下立見。

你又會點揀?

資料來源: Podium Runner

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=123609