Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > 雷利長征2015回憶錄

雷利長征2015回憶錄_01終於收集好材料可以寫了!

多謝 Terrence Leung 第一人話玩, 但工作關係,未能與這位廿多年朋友一起出征。快腳 Gavin Lam 及年輕 黎家榮 加入, 最後超強 Leung Law 頂上才可成事!雷利長征2015回憶錄_02賽前兩日心情不好,只是一個眼神就成了被出氣的主角。賽前晚餐要食自己!

雷利長征2015回憶錄_03半意外,霸頭位,成了雷利頭一分鐘第一 :p雷利長征2015回憶錄_04前半段進程唔錯,比預期快。只有開始三十分鐘慢跑吓。 之後都係行,當然見相機就開始衝衝衝啦 Xp雷利長征2015回憶錄_05去到井欄樹食個靚飯準備打第一大佬東洋山 打完都放棄跑去沙田坳, 進入郊遊mode 點之一郊遊就郊遊至圓墩下。 喺城門已開始入黑, 又下雨, 但我無帶風褸,凍到死。好彩對鞋好咬地, 慢慢落到大埔。雷利長征2015回憶錄_06

雷利長征2015回憶錄_07救星 Lau Hiu Fai Jay 有飯有風褸, 令我有返信心打最後幾個大佬九龍坑八仙嶺

上九龍坑唔知自己還有幾多, 進入龜速mode 令隊友要等拖慢了大家。雷利長征2015回憶錄_08去到八仙嶺最後一峰仙姑, 以為可安心完成賽事。 點之去南涌條迷一樣的長長長崎嶇石路真的行到想講粗口。

總算完完整整無傷成隊完成賽事! 組別第50名共83隊完成, 參賽隊數目大約160隊, 完成率51%雷利長征2015回憶錄_09唔係賣廣告, Raidlight 褲好滑無磨損。 對鞋令我的年多筋膜炎朋友無來找我,!
雷利長征2015回憶錄_11

雷利長征2015回憶錄_10

更多:
Fitz.hk Facebook 專頁
雷利戰記 (上)
雷利戰記 (下)
點解無人講雷利衛徑長征?


文章為作者意見,不代表Fitz立場。