Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [有片] 第一身體驗在大阪慢跑

第一身體驗在大阪練跑_03大阪馬拉松早前接受報名,反應非常熱烈,名額話咁快就爆滿,證明咗世界各地嘅跑友,都非常欣賞呢個關西首府嘅景色。

喺台灣網站背包客棧上面,有跑友就問「大阪京都有適合跑步的地方或街道嗎?」,各位準備去京阪自遊行,又或者籌備出戰阪馬嘅朋友,值得參考吓眾網友嘅答案:

daowei:大阪城外圍,蠻多高校生和民眾會晨跑和做早操

Earl Garfield:上週的旅程我跑過兩天,分別是難波華盛頓(日本橋)沿道頓堀邊水道跑至大黑橋折返,一圈約2KM,但這路線某些橋底有露宿者睡覺,放輕腳步吧。當日也有幾組白人遊客在跑,也有些當地人早上溜狗,不過極不建議跑平常是步行者天國的道頓堀食街路面和有蓋商店街 (千日前/相合橋…),因為清晨時間是送貨和清潔的時間,有車出入的。

另一條是大阪城,我由谷町四丁目1B出口7-11門口起步,跑至大阪城下來回。其實這裡繞公園跑也是一條有標示的緩跑徑,記得一圈約3KM

再一條計劃了沒跑的,又是難波華盛頓(日本橋)起步,沿堺筋至通天閣,不知是否現實,但我早上散步時是見到有人跑堺筋

第一身體驗在大阪練跑_02abear1029:

1.京都跑鴨川跳烏龜….一定要的!!
2.街道隨意跑
3.著運動服裝在各大景點(二条城、御院或大阪城周邊)跑都很不錯呀!
以上建議早起去完成,比較涼爽,而且很多人一起的~~

不過講到最吸引嘅,都係網友wyuio7890留低嘅呢段短片,佢帶你第一身在大阪模擬慢跑,大家又見到幾多個熟悉嘅景點?

資料來源:背包客棧

更多:
從長跑看日本城市發展
日本長跑興盛之秘密
Fitz跑步文章


文章為作者意見,不代表Fitz立場。