Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [富士登山] 0米至山頂3776米 路線全記錄

我哋上年9月試行左呢一條新線, 由0米至富士山頂3776米既新路線,5日4夜行大約一個馬拉松既長度, 不過要背住大 backpack 行, 算係第一隊港人完成呢條路線。

一直以來都好想分享多啲關於呢條新路既心路歷程,但年頭實在太忙,一直都掉低左未寫,呢排得閒,趁今年富士山開山之前,整左個 relive video 比大家睇下。

留意番: 我地到海邊起點個陣太遲了, 第一晚農家民宿車我地番去, 所以我地第一日只係起點吸印章同影相。Video 入面係第2日行程開始行去表富士既森林, 再經富士官路線上頂, 最後由吉田線到5合目離開。再次多謝當局既 Kiyohisa Ogita San 事前及第一日幫我地好多。

唔知今年有冇人決定左行啦?

Fitz 連結: https://fitz.hk/?p=96683


更多:
Fitz Facebook專頁
[一期一會] 立山黑部阿爾卑斯路線 開山之美
[日本百名山] 關東以北最高山峰 日光白根山
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。