Fitz > 裝備 Gear > [所記唔只係行山鞋] Salomon 路跑鞋系列 Sonic 3
其實好多人都唔知 Salomon 路跑鞋都好很正

好多人都知 Salomon 既跑山野好正,但其實佢一直都有路跑鞋 Sonic series,而且係非常之唔錯! 而今年新出既 Sonic 3,就已經係佢既第3代!

今次搵埋神人隊友 Jacky 梁俊強試鞋

Sonic 3 兩大系列

同山鞋一樣,Sonic 3 都分左兩個系列,一係專業競賽系列 S/LAB sonic 3 ,另外,就係一般競賽及訓練系列 Sonic 3 (共 Accelerate,Balance & Confidence 3款)! 今次就搵埋神人隊友 Jacky 一齊試鞋分享下!

Sonic 3 Balance 被 2020 Runners World 選為最佳新跑鞋!
S/LAB sonic 3 最強專業競賽系列

競賽及訓練系列 Sonic 3 Accelerate

2020年既 Sonic 3 已經係第3代,同之前一樣! Sonic 系列都分左3個款式,分別係: Accelerate,Balance & Confidence 以配合不同跑法及不同需要的跑手! 而香港今次返既係3款中,適合競賽及訓練兩用的 Sonic 3 Accelerate!

Sonic 3 同之前一樣都分左3個款式,適合不同需要跑手! (按圖放大)

全新緩震系統 OPTI- VIBE

Sonic 3 Accelerate 採用新研發的 OPTI- VIBE 夾心緩震系統,以 OPTI- VIBE 中底夾心層植入中底之間,不但能夠平衡緩震和回彈,同時能夠有效減少跑步過程中的振動! 官方資料表示,第3代 Sonic 比上一代緩衝力提升8% ,緩震力提升了15%,所以在競賽時,可以更有效減少消耗提升跑手表演 ! 另外,其鞋身重量只有223g,十分合適速度型跑手!

OPTI- VIBE 夾心緩震系統 (圖一)
OPTI- VIBE 夾心緩震系統 (圖二)
OPTI- VIBE 夾心緩震系統 (圖三)

Sonic 3 Accelerate 用後感

當日分別試穿了Sonic 3 Accelerate,進行少量 Interval,Tempo 及 Easy Run。感想係 Sonic 3 Accelerate 並非只有回彈咁簡單,特別在 interval 期間,雖然唔係某品牌個種彈弓感覺,而係在提供到回彈感之餘,每步著地時有種平穩及實在的感覺! 特別其中一隻 Interval 上到3:20pace,在高速下 Sonic 3 Accelerate 每一腳都好俾到信心跑手。如果真係要同一對其他跑鞋比較,我會覺得佢係更回彈更多實在感既 tarthexxxal X走* (利申: 純個人感覺)

Sonic 3 Accelerate 並非只有回彈咁簡單!
Salomon International team 隊友著 S/LAB Sonic 3 跑一個全馬 2:29

專業競賽系列 S/LAB sonic 3

S/LAB 系列一向係所記專為專業競賽而設,S/LAB Sonic 3 以一樣,新一代的 S/LAB Sonic 3 鞋身重量比上一代更輕,只有210g重,可謂輕如無物! 另外,以有改良了的 VIBE 緩震系統,一樣提供平衡緩衝,減少跑動時消耗,提供回彈及穩定既支撐! 另外,鞋底分區減震設計亦可有效減少不同角度著地時阻礙,每跑手每步都可以更平均!

VIBE 緩震系統提供回彈及穩定既支撐

S/LAB Sonic 3用後感

Jacky: S/LAB Sonic 3 比上一代較輕,而且 Cushioning 既回彈力更好。另外,腳眼位置新設計更比上一化軟及舒適,內裡2面更加了一層軟墊跑時更包腳及減輕長時間跑動之磨擦! 作為一對競賽跑鞋,可以話: 輕,彈,穩集於一身!  睇國敏做到2:29全馬就知,對鞋係一流!

睇相都知 S/LAB Sonic 3 有幾輕,幾好跑! 雙腳離晒地…WOOO
補藥黨mode: 有我同梁俊強誠意推介 SONIC 3! Btw,件S/LAB TEE 都係2020 新貨!

文章為作者意見,不代表Fitz立場。