Fitz > 裝備 Gear > [跑友網購] 維基Mall賣特價跑步腰袋
維基MALL呢排宣傳多多,唔少畀都專登上去買下嘢。
維基MALL呢排宣傳多多,唔少人都專登上去買下嘢。

Wiki Wong嘅HKTV搞網購,搞到要親身解答顧客投訴,成為一時佳話。有跑Group最近就興起上佢哋嘅網上Mall執平嘢。

某個跑步Group嘅跑友,最近就同維基個Mall買咗呢個Nathan跑步腰袋連水壼,標價$269,特價$215.2,買夠三件戶外用品仲有八折,即係大概$155。HKTVMALL02至於好唔好用呢?呢位網友就有個簡單試用報告:

  1. 網袋有足夠位放key,8達通,身份證同tissue.但電話放唔入(我部係iPhone 5s),不過對我影響不大,因我電話掛手臂
  2. 水樽位有橡筋cool住,不會跌出。但個水樽好大陣膠味,結果用左4-5spoon鹽加水浸咗一晚先辟度d膠味
  3. 整體個袋算輕身,顏色唔錯
  4. 開頭跑時我將個袋放係後面,一路跑覺得dun dun 吓,唔舒服,後來我將佢撥去側邊,即刻舒服晒,我唔知咁戴啱唔啱,但起碼感覺良好。途中飲水都冇大問題。

HKTVMALL01

我就因為咁,專登上維基個Mall搵下有無跑步裝備賣。專門嘅跑步衣服鞋襪並唔多,反而行山露營嘅戶外用品就幾齊。其中,戶外用品公司Protrek就放咗唔少貨上去做特價。網友呢款腰袋,就其實由佢哋提供。而幾個行山品牌,好似話Vaude、Black Diamond同埋Haglofs都有特價。

資料來源:渣打馬拉松 2015-2099 facebook group

更多:
跑友一季使幾多?
一幅圖,睇晒全港熱門運動路線!
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。