Fitz > 裝備 Gear > Apple Watch得個樣? 跑步單車實地測試

APPLEWATCH_001潮人潮物Apple Watch,究竟講唔講得上係一款合格嘅運動手錶呢?facebook運動科技專頁體數!Count Move嘅朋友就實地為佢做過測試,跑步之外,仲踩埋車。

APPLEWATCH_011

跑步測試

地點:沙田瀝源運動場

任務:跑5.88公里

觸感:隻錶幾輕,幾貼手,流汗後亦無黐立立嘅感覺。
顯示:一舉手,就清楚顯示跑速,再一撥就睇到跑咗幾多公里,快!
挑戰模式:會根據你嘅表現,送上獎章
缺點:完成目標,想按完成掣,按左幾次先停到。可能我隻手太濕啦!
初步觀感:Ok啦!不過下次喺街跑10公里,再試真啲!

APPLEWATCH_012

單車比賽《Apple Watch vs Garmin 510》

賽事:公路單車賽/第四回合
地點:大埔新娘潭
總距離:60公里
評價:

  1. Apple Watch好輕,踩左兩個半鐘完全唔覺佢存在
  2. 顯示:講真,場比賽咁快,加上踩緊road bike,要舉高手先睇到速度同距離真係有難度。
  3. 準確度:今次比賽踩咗58.08公里,均速23.02km(架車轉波有問題,結果踩慢咗)
    無論Apple Watch同Garmin510都得到相同速度,距離亦相近。前者表現令我十分驚喜。
  4. 心跳:上次跑步,Apple Watch話我平均心跳有191,真係嚇一跳!今次踩車,統計到平均心率有137,似樣咗
  5. 結論:對於得閒先踩車的朋友,Apple Watch的單車統計功能,都可以一試。不過最好你平衡力有咁上下,如果唔係一舉手,架車就頭搖任尾擺⋯
  6. 對落場比賽的朋友,Garmin 510暫時都係你好拍檔。但係當有日推出Apple Watch專用的單車mount,同埋藍芽腳頻、車速監察器(例如Wahoo產品),到時Apple Watch可能都係一個有型的代替品。至少,平時你唔會攞隻Garmin 510當錶用嗎?

資料來源:facebook運動科技專頁體數!Count Move 

更多:
運動手環半年玩完?
Under Armour 37億買起你嘅卡路里
Fitz裝備文章