Fitz > 裝備 Gear > Brooks Running 請我食牛丸

我最近幾年寫得鞋評多,承蒙各單位關照小弟,往往有好嘢都即刻嗌埋我,今次 Brooks Running 俾面,邀請我去睇吓佢地閉門搞嘅產品show,去得嘅都係運動員、店家、體記同名人。

要數現場所見,好多都係偶像級人馬,包括潮人長毛占士甸峰、冧把暖男 Maverick、旺角男神店長 Frankie、跑鞋專家 Elton 同埋體記女神 Carrie 等等,每個我都有走埋去呃水吹,沾吓光。

真係要入正題嘞,當大家都以為我會用文字去推介新款跑鞋嘅話,咁你就錯嗱,依篇我重點用相片呈現現場環境同氣氛,係咪估我唔到呢? 產品方面我用相去交待,留返俾大家雪亮眼睛去判斷!

雙巨頭多年以嚟响本地運動市場紮根,深入民心就一定㗎啦,但同一季撞衫撞鞋機會就好高,你地試吓跑一場渣馬就知,男就無所謂,好似踢波足球隊咁,仲醒神,眼神流露出咦你都識貨喎,但女仕就唔同,好似去 ball 撞衫一樣,眼神流露出一種怪怪嘅感覺……

普遍嚟講,今次筆者見到 Brooks Running 嘅產品款式,確實係内外兼備,尤其係女裝,雖然筆者我唔會著女裝,但我會「及」女,望落去好舒服,確實有一種自己風格; 若講風格,以彎刀為例,總之黑底主色調就係型,配把五顏六色彎刀就萬無一失,而三間近年就花碌碌,總之夠花就係潮,仲勁過屯門啲大媽。

選擇權在大家手上,而今次依個發佈會,會場佈置心思盡見,當我咬落粒牛丸度,側邊個PR同我講果種彈牙口感,就好似佢地對新跑鞋緩震物料一樣,跟手响側邊拎個緩震物料造嘅波扔落地彈返上嚟果吓,你已經贏咗。

運動壹指禪 Facebook 專頁

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=125903


文章為作者意見,不代表Fitz立場。