Fitz > 裝備 Gear > Zyphr的品牌故事

Zyphr 呢個名最初係由希臘神 “Zephyr” 啟發出嚟,意思係風。 有一日,我哋同設計師 Rosa 坐落嚟,開始集思廣益,討論不同嘅名稱,以及呢個詞喺視覺上會係乜嘢樣。我哋想創建一個從頭開始嘅名稱,以便我哋可以由基礎開始構建。 呢方面對我哋都具有象徵意義,因為呢個名稱喺市場上係未知嘅,我哋可以由品牌創立之初就真正見證整個旅程。當睇到呢個名後,可以肯定 Zyphr 係我哋由第一日開始就想要用嘅名。

究竟 Zyphr 點讀?

我哋創建 Zyphr 係因為佢代表咗夢想、自由同力量。我哋創建嘅徽標,係抽象嘅Z字母設計,都係數學上嘅不等號,意味住我哋係非常獨特嘅。呢個世界上冇人係一樣嘅,我哋鼓勵每個人都可以無所畏懼咁追夢,成為佢哋想要做嘅人。

呢個諗法可以追溯到2017年我大學畢業時。作為一名運動員,至今我仲未發現任何本地嘅運動服裝品牌,能夠透過體育科學突破服裝技術嘅極限,並同全球大眾市場品牌競爭。

因此,我哋嘅目標係由開始就創建香港第一個高性能運動服裝品牌,而該品牌就係利用運動科學嚟提高運動員,使用高性能服裝訓練出色嘅表現。

為此,我哋同專業運動員、面料技術人員、測試實驗室同埋大學緊密合作,以了解邊種類型嘅面料技術可以為你提供最合適嘅培訓。

香港一直以嚟都唔着重體育,我哋想激發同鼓勵更多人走出舒適區,嘗試新事物並保持活躍,支持本地運動員及其所從事嘅運動對我哋都好緊要,因為我哋希望向世界展示,香港可以培養出頂尖人才嚟參與國際比賽。

一切都始於夢想。您準備好無畏地做夢未?

資料: Zyphr


文章為作者意見,不代表Fitz立場。